"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 31., csütörtök

Füles-pályázat és rózsák

A rózsáinkat akartam fotózni, de aztán valamivel izgalmasabbat találtam ki.
Gyerekkorom óta nem lapozgattam Füles rejtvényújságot, de úgy emlékszem, abban voltak Mi ez? képek. Szóval nosztalgikus játék következik.

Mi ez?

(Amikor a Családfő elhelyezte a csúfságot tavaly a kertben, megkérdezte, hogy szerintem nem fog-e elmozdulni, elég mélyre ásta-e. Mondtam, hogy nem elég mélyre, mert sajnos még kilátszik.)

A helyes megfejtők megnézhetik a rózsákat. A többiek is.




56 megjegyzés:

  1. Vakond/pocokriasztó?

    A rózsák gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vakondok(ok) nincsenek nálunk, valószínűleg megették őket a hangyák :)
      Talán a méretarány nem látszik a képen: a tárgy nagyjából másfél méter magas.

      Törlés
    2. ...hagyom, hadd bontakozzanak ki a többiek!

      Törlés
    3. /Valami, amihez ráhúzással, majd ráfordítással rögzíteni lehet valamit./

      Törlés
    4. Jó nyomon jársz :) de nem csoda, ha valaki ilyen profi trambulinépítő...

      Törlés
    5. Ja és inkább 1,20 az a másfél méter.

      Törlés
    6. :-D
      A magasságból ki kellene találnunk, igaz?
      Gőzöm sincs!

      Törlés
    7. :) Ha abból nem is, de azért fontos támpont h nem húsz centi, hanem százhúsz :)

      Törlés
  2. Egy ultramodern kertitörpe...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy akár én is lehetnék háttal, a méret stimmel.
      Anita (stílusosan szólva a "hetek" anyukája, és saját magamnak válaszolok... hát jó kezdés az oldalon!:D )

      Törlés
    2. :) Na tessék, én meg Neked akartam írni az 1,20-at :)

      Törlés
    3. (Voltam annyi is, csak az már nagyon rég volt:)
      Felfújható totemoszlop három darab vízköpővel... vagy valami középkori inkvizíciós akármi újragondolva. Persze kizárólag 120 centi alattiaknak.

      Törlés
  3. Olyannak látszik, mint egy kissé átértelmezett modernista férfi hímtag szobor, de ha nem az, akkor vagy ufóleszállópálya-jelző, csak azt én nem telepíteném a rózsák közé, vagy szúnyogriasztó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Földönkívüliekkel nem szeretnék találkozni, de nagyon örülnék ha legalább a hangyákat elriasztaná...

      Törlés
    2. Én is hímtagra tippeltem :D Vagy esetleg hátvakarró, vagy modern kerti kút....

      Mi ez?

      Törlés
    3. Kicsit lejjebb találod a megfejtést :)

      Törlés
  4. egy van belöle, vagy több? :)
    Napernyö-tarto?
    Tenisz/tollas/röplabdahalo tartoja?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több??? Na még csak az kéne! :)

      Törlés
  5. valamit ra lehet szerelni. De mit??? Grillezeshez van köze?

    VálaszTörlés
  6. Mennék aludni, de nem hagy nyugodni.
    A baj az, hogy már rég rákerestem volna, ha a guglim (még mindig) nem vacakolna, de így!

    ÁRULD MÁR EL!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyan lehet erre rákeresni? Gigantikus néger műfütyi???

      Törlés
    2. kerti állvány/bútor/berendezés...

      Törlés
  7. szárító? kerti jacuzzi (muhaha)? zuhany?

    VálaszTörlés
  8. Látod hányan nem alszunk?
    De Te már igen... hm?
    Jó éjt! :-D

    /Duzzogva el!

    VálaszTörlés
  9. Válaszok
    1. A világ legrondább lámpaernyőjével? :D

      Törlés
  10. Valamilyen árnyékoló állványa lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper a kertünk, csak reggel süt a teraszra a nap, nem kell árnyékoló :)

      Törlés
  11. Válaszok
    1. :D Amiből egyszerre hárman ihatnak úgy h aláfekszenek :)

      Törlés
  12. Na akkor en is beszallok a talalgatasba: ruhaszarito kotel tarto? Harom magassagba lehet rakni. Hmmm... Ha ketto lenne, akkor valami roplabda halo tarto. De igy egyedul? Fogalmam sincs.
    (bar a gigantikus neger futyi jol hangzik...) :))))

    VálaszTörlés
  13. Találgassatok még egy kicsit :)
    És köszönöm azoknak, akik TUDJÁK - mert láttak már ilyet, vagy meséltem nekik róla -, hogy nem rontják el a játékot.

    VálaszTörlés
  14. Első tippem az volt, valaki kivitte a kertbe a WC pumpát. :)

    Csak tippelni tudok, van párja? Függőágy tartó?

    VálaszTörlés
  15. Nem az a helyzet, hogy a férjednek megtetszett ez az izé, vett egyet, beszerelte a kertbe - aztán rájöttetek, hogy elfelejtette a boltban megkérdezni, hogy mi is az valójában? :D

    Ultrahangos vakondriasztó (azt nem szívesen tételezném fel rólatok, hogy macskariasztót vesztek)?

    VálaszTörlés
  16. Csak nem Mr. Givel kapcsolatos? Kerti rugdosó?
    (Anita)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvan a nyertes! Gratulálok :)
      Valami ilyesmi: http://www.decathlon.co.hu/HU/boxgep-88050204/

      Törlés
    2. Vagyis ez csak a tartója.

      Törlés
    3. A következő tippem a Rettenetes Réz Úr lett volna a Csipikéből, de bevallom, ez sokkal megnyugtatóbb végkifejlet. A nyereményt köszönettel átvettem, nagyon szépek a rózsák!

      Törlés
    4. :)
      Igazán megérdemled. Nagyon szép megfejtés volt.

      Törlés
  17. Válaszok
    1. Gondolom Te is szívesen látnál egy ilyet a kertben :)

      Törlés
    2. Óóó, hozzánk jöhet bármi, akár ilyen szépség is. Csak a következő viharig kell nézegetni...

      Törlés
    3. Nincs az az orkán ami ezt elfújja :(
      Van vagy száz liter víz a talpában.

      Törlés
    4. Azt a vizet csak le lehet valahogy engedni.

      ...és nem, a trambulin nagy repüléséhez nincs közöm.

      Törlés
  18. És MINDENKINEK GRATULÁLOK a jobbnál jobb tippekhez :D Nagyon jól szórakoztam.

    VálaszTörlés
  19. NAHAAAAAT! :) Pedig en elegge otthon vagyok sportszer-ügyben, de erre nem gondoltam! De azert igy a bokszzsak nelkul nem volt könnyü.......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal együtt meg nem lett volna rejtvény :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.