"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 8., kedd

Sosem lehet tudni

Kajla, aggodalmasan (miközben a ded zsinórral felhúzható hernyócskájával játszik): "Ebben sehol nem lehet elemet cserélni. Mi lesz, ha lemerül?"
"Gondolkodj már, kisfiam, miért kellene elem egy felhúzós játékba??"
"...Attól még tehetnek bele, nem?"

16 megjegyzés:

  1. Hát nálatok a tévét is azért lopják el mert jó műsor megy benne, nem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      LEMERÜL. Mi lesz ebből a kölökből?? :(

      Törlés
  2. milyen előrelátó a gyermek, tényleg, mi van ha...?

    VálaszTörlés
  3. Talán nem is annyira fogott mellé Kajla :) Anyutól kapott a két kicsi 1-1 zenélő autót (iszonyatos hangerővel megáldottat természetesen) alig vártuk, hogy lemerüljön az elem... végre megtörtént az autó megállt, de tovább zenélt. Kikapcsoltuk, tovább zenélt... kivettük az elemeket, tovább zenélt... sem kikapcsolni nem lehetett sem ütögetésre, sem varázs-szóra nem hallgatott el. Végül meglett a tettes, egy elemtartó alá gondosan becsavarozott kis fedél alatt megbúvó gombelem...

    Hát ezek a kínaiak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ugye vannak más népcsoportok is, akik szerint ha már nem is megy a kocsi, legalább a muzsika szóljon benne :)

      Törlés
  4. Ma azt álmodtam, hogy a blogodat olvasom, amiben azt írod, hogy Kajla este fél tízkor rájött, hogy az edzésen felejtette az iskolatáskáját. Nagyot röhögtem, de azért írtam Neked valami vigasztalót. Aztán felébredtem, és rájöttem, hogy az egész nem álom, csak nem Kajla, hanem az én Szendvicsem követte el ezt a gazságot.Azért ez a bejegyzésed hangyafasznyi vigaszt nyújtott a nyomoromban. És nyugtass meg, ezt most nem álmodom, és a te kölyköd kérdez ilyen röhejes dolgokat? Fakirma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Azért ez is majdnem stimmel, csak nem azt mondta este tízkor (!) h az edzésen felejtette az iskolatáskát, hanem h az iskolában tűnt el az edzéscucca...

      Törlés
    2. Ja és tegnap nézett valami öldöklős filmet, majd megállapította h
      1. amikor még karddal küzdöttek NAGYON NEHÉZ VOLT AZ ÉLET,
      2. tovább tartottak a harcok.

      Törlés
  5. Tudtam, hogy előállsz valami vigasztaló gondolattal :)
    Én persze nem értem, hogy fordulhat elő egy rendes családban , hogy este kilenc óra után derül ki az anya számára, hogy gyermeke másnapi menetfelszerelése hiányos.:)
    Öldöklésről csak annyit, hogy én évekig súlyos pénzeket fizettem egy pszichológusnak, hogy a befelé forduló, agresszióját elnyomó, szorongós fiamban megnyissa a zsilipeket. Azóta jönnek az intők, és folyik a mindenféle képernyőkről, meg a testvérek fejéből a vér. Szóval jó szakembert választottam, és nem hiába volt a sok pénz és időbefektetés. Fakirma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem gondoltam még úgy magunkra mint rendes családra :)

      Törlés
    2. Ma este.
      - Anya, vannak delfinek a Balatonban?
      - De fiam, az édesvíz!
      - És a Dunában?

      Aztán utánanéztem, és mondtam Kajlának h bocs, tévedtem, tényleg vannak édesvízi folyami delfinek az Amazonasban, a Gangeszben, kínai folyókban.
      Erre ő: na ugye, akkor mégis az volt amit a Dunában láttam!!

      Törlés
    3. Arról nem beszélve h van egy Balatoni Delfinek nevű vízilabda csapat is :)

      Törlés
    4. Ez nagyon édes, ráadásul meg kell, hogy dicsérjelek, hogy ilyen komolyan veszed a gyereked hülye kérdéseit, aztán kiderül, hogy nem is olyan hülyék azok a kérdések.:)
      Gondolom nem a Dunában edzenek a Balatoni Delfinek, mégis delfint láthatott az a gyerek!:)

      Törlés
    5. Sokkal édesebb lenne ha ötévesen kérdezne ilyeneket és nem tizenöt évesen :)

      Törlés
  6. Most vigasztalhatod magad, hogy hebehurgya kamasz, de mit teszel, ha 45 évesen is ilyeneket kérdez? Igaz, akkor ráfoghatod az életközépi válságra...
    :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.