"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 12., szombat

Két spam a céges fiókban

Tárgy: Mar regen meg akartam ismerkedni onnel
Levél: Hogy mennek dolgaid? ez klassz, en eppen most beleptem eme oldara ott
http...
Szeretek azon keresztul levelezni.

Tárgy: Kedves Baratom
Levél: Milyen a hangulatod? ez kituno, a napokban beleptem eme oldalra erre
http...
Nagyon szorakoztato az oldal.

Válasz:
Tárgy: Koszonom ezt mar megszivtam egyszer
Levél: Gratulalok, a ceges szerveren atjutottal, de rajtam nem fogsz ki, tudom, hogy csak ra kellene kattintani a linkre es mindenki megkapna ezeket az idiota leveleket a listamrol, de abbol nem eszel kocsog robot mert legutobb hetekig magyarazkodtam miatta. Szopjal bitet és fejleszd kicsit a magyartudasodat mert az szanalmas, és talalj ki hihetobb nevet mint a Judy meg a George. Udv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.