"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 18., péntek

Személyi edzőm: Mr. Gi

Igazán lelkes támogatója vagyok a Családfő sporttevékenységének, de nyilvánvaló, hogy az új, "nagyonszuper" anyagból készült karateruhája eddig kizárólag az én edzettségemet növelte.
Állítólag tiszta pamut. Szerintem meg hengerelt acél. És legalább tíz kiló.
Szerdán elbicikliztem vele a varrónőhöz. Hegynek fölfelé, viharos szembeszélben. Azóta nem tudom megállapítani, hogy a fülem, vagy a fogam fáj-e. Advil.
A varrónő valahogy ráhegesztette az emblémát, csütörtökön mehettem érte. Hegy, szembeszél. Algopyrin.
Gyorsan ki is kellett mosni, hogy péntekre megszáradjon. Ekkor rádöbbentem, hogy a ruhának önálló akarata van. Először nem akart bebújni a mosógépbe. Aztán nem akart kijönni belőle.
Nem szeretek dicsekedni a közelharc-technikámmal, szerényen csak annyit, hogy mindkétszer én győztem.
Akkor azt hittem, végeztünk egymással. De nem.
Ma a Családfő bánatosan megállapította, hogy GYŰRÖTT.
Reménykedve felvetettem, hogy mivel a papírja szerint tilos szárítógépbe tenni, talán vasalni sem szabad... Telefonos segítség: de, szabad. Szívás.
Van nehezen vasalható ingetek? Szorozzátok be tízzel. És akkor még mindig nem tudjátok, milyen hengerelt acél ruhát vasalni... Algopyrin.
Most elment edzésre a gazdájával. Nem leszünk jó cimborák, már látom.

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Fontos elvem, h készakarva sosem csinálok hülyét magamból, csakis véletlenül.

      Törlés
  2. Már máskor is előfordult, hogy jót nevettem azon amit írtál, de ezen könnyesre röhögtem magam :D :D :D mi még csak egy 130-as karateruhával küzdünk, de átérzem, hogy termetesebb korában nehezebb lehet bírni vele! A sok fájás ellen feküdj ki kicsit a napra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezzeg a fiaim judócucca jó puha :( És az eddigi karateruhákkal sem volt sok baj, azok legalább HAJLOTTAK. Ennek a páncélzatnak gondolom az lehet az előnye, h ha nagyon megverik a sportolót, összetartja.

      Törlés
  3. egyszer valahol valamikor azt mondtad nekem ha a családfő hajlandó edzésre menni kényeztetésbónuszt jár neki este...ezek után érdekelne,hogy van erre enegiád?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma egész nap versenyen voltam vele, most van egy szép új bronzérme... és ezért nekem mi jár?? :)

      Törlés
    2. Gratulálok (mindkettőtöknek)...
      Remélem nem izzasztották meg nagyon az ellenfelek, különben kezdheted elülről szabadfogású küzdelmeidet a gí-vel no meg a mosógéppel.

      (...hogy mi jár Neked, erre most kínálná egy olcsó közhelyes poén amivel nem kívánok élni...gondolom amúgy meg egy kis csendes asszonyka lehetsz otthon - mivelhogy a feszültségeket jól láthatóan mindig kibloggolod mindig magadból.)

      Törlés
  4. Annak idején a vívóruhám volt hasonló... utáltam még felvenni is...

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.