"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 23., szerda

Találós kérdés: hogyan választottam háziorvost?

a. Megnéztem, kik rendelnek a városban. Végigkérdeztem a szomszédaimat, ismerőseimet, hogy ők kihez járnak, milyennek látják, elégedettek-e vele. Rákerestem mindegyik névre az interneten. Végül kikértem az orvosi kamara véleményét.

b. Beestem a váróba nem sokkal a rendelési idő vége előtt. Tömve volt. Megállítottam egy asszisztensnőt, hogy kell-e sorszámot húzni. Azt mondta, hozzájuk már nincs értelme, mert MINDENKI oda vár, de kopogjak csak be nyugodtan a másik doktornőhöz...

24 megjegyzés:

  1. de akkor a kedves kis doktornő akihez nem várt senkit megmondta mi a baj?

    VálaszTörlés
  2. attól függ mit mondott:-))
    amúgy meg lehet a másik semmivel sem jobb szakember, csak jó a marketingje:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondta nem lát gyulladást a fülemben. Úgyhogy kértem időpontot a fogorvosomtól :(

      Törlés
  3. hát szorítok hogy kiderüljön mihamarabb és megszűnjön....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Lehet h az egész hosszú hétvégén szorítanod kell :(

      Törlés
  4. Nagyon ügyes. Azt tudod ugye, hogy csak egy év múlva válthatsz háziorvost megint? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ötévente járok orvoshoz, úgyhogy belefér :)

      Törlés
    2. Én tízévente jártam, míg végre lett egy háziorvosom azóta bepótoltam a lemaradást. :(

      Törlés
  5. Remélem legalább péntekre kértél időpontot, csinálhatnék neked tejbepapit.. Bár a sztrapacskát is le lehet nyelni egészben, majd keresek kislyukú szaggatót.

    De a tejbepapi is kiváló választás, én magam sosem ettem meg, és az a tapasztalat, hogy amit az ember utál azt nagyon remekül el bírja készíteni. Sőt, ha öklendezik főzés közben az még jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg jó választás lenne, mert azt én sem eszem meg.

      Törlés
    2. Sejtettem. Azért is mertem ajánlani. :)

      Törlés
    3. Lehet h pénteken megyek, de lehet h csak kedden. Még nem tudta megmondani.

      Törlés
  6. Lehet, épp ő válik be... remélhetőleg így lesz. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nem kell beválnia :)
      Hacsak nem most kezdik feladni vénülő szerveim a szolgálatot.

      Törlés
  7. Egyszer egy ismerősöm azt mondta, miután közöltem vele, már húsz éve nem látott házi orvos, hogy majd meglátom, negyvenéves korom után minden előjön... Jókat mosolyogtam rajta. Betöltöttem a negyvenet, a negyvenegyet, nem történt semmi...
    Aztán a negyvenkettedik után már nem mosolyogtam annyira... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm. Hát, ezért vannak a (blog)barátok: mindig megvigasztalják az embert :D

      Törlés
  8. meséljek a 60 utániról???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de legalább van az embernek ideje olvasni (mert annyit kell várni,és mindig viszek olvasnivalót, kötni sajnos nem tudok, pedig jó lenne)

      Törlés
  9. Nem értem. Miért feltételezi mindenki, hogy a B a helyes válasz?

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.