"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. június 15., péntek

Ballagási fotó

Elég stresszesen indult a nap, de a "le fogjuk késni a ballagást bazmeg!!!" kulcsmondat után már csak javult a helyzet. (Nem a gyerek mondta. Nem a gyereknek mondtam.)

Csináltam fényképeket is.
Ez látszik rajtuk:
- Közelednek a sötét folyosón
- Távolodnak a sötét folyosón
- Kajla (valószínűleg) egy osztálytársa mögött
- Kajla háttal
- Kajla épp kilép a képből
- Kajla lefelé néz
- Kajla a másik irányba fordul
- Kajla palotást táncol ötven méterre tőlem a hátsó sorban
- Kajla palotást táncol ötven méterre tőlem az első sorban, de a partnere épp eltakarja
- Kajla palotást táncol ötven méterre tőlem, ráközelítettem, ezért homályos
- Palotást táncolnak ötven méterre tőlem, ráközelítettem, a Kajla melletti fiú van a képen
- A legjobban sikerült alkotást megosztom:

Autofókusz nem a barátom

17 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. De lesz alkalmam gyakorolni, mert várható még pár ballagás két évente, évente :)

      Törlés
    2. Tegnap pont akkor jöttünk haza a Városligetből, amikor kezdődott a ballagås a mellettûnk lévő iskolában. Baszki, szinte mindenki farmerban volt. A Kajla iskolájában is? Nem vagyok egy nagyon elegáns típus, de ezen nagyon meglepődtem.

      Törlés
    3. Nem. Ha az eddigiekből nem derült volna ki, ez nem éppen egy laza suli :D

      Törlés
  2. Ha ez vigasztal,a mi ovis ballagásunkon értékelhető képeket mástól kellett beszereznem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tulajdonképpen nekem van jó képem a ballagásról. A ded van rajta meg az apja.

      Törlés
  3. Szerintem hálás lesz még a Kajla ezért a "bénázásért", legalább a gyerekei nem röhögnek majd 20 év múlva az őskori öltönyén meg a vérciki séróján, ellenben odáig lesznek meg vissza, hogy a nagyanyus milyen modern felfogásban kezelte már akkoriban az objektívet! :) Legyen nagyon boldog (de legalábbis emlékezetes) élete következő felvonása! Anita

    VálaszTörlés
  4. Anyukam meg mindig ugy fotozott, hogy arra koncentralt, hogy a labunk is benne legyen. Igy van egy rakas fej nelkuli, vagy felfeju kepunk. (es anno nem volt digitalis fenykepezo, mindig utolag szentsegelt Apam, mikor elohivta a kepeket) :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Engem ez azért bosszant különösen, mert egyébként egész jó képeket szoktam csinálni, de a ballagási fotók már a Nagyfiúnál is vacakul sikerültek.

      Törlés
  5. Hasonló képek nálunk is vannak, de mi nem vagyunk ennyire tehetségesek :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adhatok tanácsot. A lényeg h vadul össze-vissza kattintgatsz, hátha némelyik jól sikerül. Előfordul h nem.

      Törlés
  6. Tök jó, már annyira kíváncsi voltam, hogy néz ki Kajla, és most végre megtudhattam, nagyon csinos legény (leány?):))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam h felteszem a kérdést tippelésre, de a fészbukos cimbik előnyben lettek volna :)
      Egyébként majdnem a kép középpontjában van, a néni és a kislány között.
      A magasságomról csak annyit h egy HARMADIKOS gyerek feje lóg bele a képbe...

      Törlés
    2. Kajla elég homály, és most nem a gyógypedagógus szól belőlem. :)
      Azt hittem, egy pincsikutya szőre lóg bele a képbe,nem is lehetsz annyira törpe!:)

      Törlés
  7. A néi haja nagyon szép lett. :) Lehet jobban jártál volna, ha inkább gyönyörködsz a fiadban, legalább az emlékeidben meglenne a lenyomat. :D

    Amúgy nem lett rossz, rögtön megismertem.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.