"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. június 12., kedd

Eső és a három kis faszú

Egész délelőtt hol beborult, hol kiderült, hol szemerkélt picit az eső, hol meg elállt.
Ezért egész délelőtt tököltem.
Végül elindultam a deddel és Kajla ünneplő nadrágjával a varrónőhöz a város másik végébe. Az ezt követő másfél óra volt a nap egyetlen olyan időszaka, amikor folyamatosan szakadt az eső.
A ded utálja az esőt, de most rájött, hogy még jobban utálja a babakocsi esővédőjét.
Vettem neki sütit, hogy ne üvöltsön.
Kidobta a sárba. Nem örültem.
A varrónő azt mondta, ennyit lehetetlen bevenni a nadrágból.
A ded visszafelé is utálta az esővédőt. Szívesen helyet cseréltem volna vele, hogy tolja azt a nyamvadt babakocsit hegynek fölfelé, miközben a hajából a szemébe folyik a víz.
Itthon a Családfő várt mosolyogva, és csodálkozott, miért nem vagyok boldog a meglepetéstől, hogy hazaugrott. Mondtam, hogy talán, ha szól, akkor megvárom a varrónő-projekttel és nem ázom sz.rrá. Erre közölte, hogy engem láthatólag frusztrál a spontaneitás...
Viszonzásul megmutattam neki a legújabb kedvenc rajzfilmemet Bogyó és Babócáról és a három kis faszúról.


Szerinte a mókusnak állati mázlija van, mert a három nagy faszú sokkal nagyobb lyukat csinált volna.

12 megjegyzés:

  1. :D Láthatólag.
    A faszúkat felírtam a listádra, majd este megnézem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta már lefolyt némi víz a Dunán, Tiszán, Olton, Bodrogon, Marcalon, Rábán és a Berettyón is. Szóval nem közvetlenül utána.

      Törlés
    2. Meg. Nem a megnézős listáról beszélek, hanem a még egy ilyen és örihari listáról. :)

      Törlés
  2. Kezdek aggódni h senki nem nézi meg a filmet és előbb-utóbb felháborodottan követelik a 18-as karikát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...Úgyhogy elárulom, a mese arról szól h a három szúbogárgyerek lyukat rág Regő mókus éléskamrájának falán, így az elraktározott magok szétszóródnak. De ne essetek pánikba, Bogyó és Babóca mentőakciót szervez, összeszedik a kaját, megmentik Regőt a téli éhhaláltól.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Ugye?? :) De a hepiendre kell koncentrálni.

      Törlés
  4. Ez tényleg övön aluli! Nem gondolsz a bartoserika fóbiában szenvedő rajongóidra?! Nagy maflás ez nekik. Most azon gondolkodom, hogy inkább regisztrálok a galambtenyésztők blogjára (madárfóbiám is van, de meg se közelíti a bef-et) :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.