"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. június 5., kedd

A fúrógép - utórezg és teszt

Az "utórezgés" csak képletesen értendő, mert még mindig zúg fölöttünk ez a sz.r, ami viszont nagyszerű lelki tréning a holnapi fogorvoslátogatás előtt.
Kíváncsi lettem azonban, mit tennétek Ti hasonló helyzetben, mert valószínűnek tartom, hogy az én udvariasnyuszi hozzáállásom nem a megfelelő viselkedés.

  1. Úgy teszek, mintha nem hallottam/értettem volna a célzást, rövidre zárom a beszélgetést és hamarosan távozom (udvariasnyuszi).
  2. Rákérdezek: mit mondott? Ezt mégis, hogyan gondolja?? Mit képzel rólam?! És sértődötten kivonulok, az ajtót is becsapom magam után.
  3. Rákérdezek és perrel fenyegetőzöm.
  4. Rákérdezek és elküldöm a jó édes anyjába.
  5. Rákérdezek és tökön rúgom.
  6. Rákérdezés nélkül rúgom tökön.
  7. Hívok valakit, hogy rúgja tökön.
  8. Egyéb.

31 megjegyzés:

  1. Ezért lehet perrel fenyegetőzni? Szerintem ajánlatot mindenkinek jogában áll tenni. :)

    Valószínűleg az udvariasnyuszi a legegyszerűbb megoldás, a többiből adódhatnak problémák.

    Azt hisem a kettest vagy négyest alkalmaznám leginkább (esetleg az egyest), tökönrúgás (ezt egybe írják vagy külön?) az én világomban csak tettlegességért jár, verbális ajánlatért nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fenyegetőzni bármiért lehet :)

      Törlés
    2. Lehet, de sekélyes olyan dologgal fenyegetőzni, ami nem állja meg a helyét.

      Törlés
    3. Igaz. A kettes és a négyes sztem is jobb.

      Törlés
  2. Amúgy meg már régen kihalt volna az emberiség, ha mindig mindenki tökön rúgja (most különírtam 1:1) a másikat ilyen esetben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lehet, bár az állatvilágban elég kemény következményei vannak ha a hím félreérti a nőstény jelzéseit és engedély nélkül közeledik :)

      Törlés
    2. De ez más, itt nem a hímek a szebbek és a nőstények az erősebbek. Inkább térjünk vissza az egybeírás szabályaira. :)

      Törlés
  3. Egyéb :) Mert ritkán háborít fel egy ilyen naiv ajánlat, inkább elképeszt, hogy ez mégis, hogyan gondolta? Persze, lehet, hogy csak én vagyok túl csúnya, de én hasonló helyzetben ilyen jellegű ajánlatokat eddig csak olyan pasiktól kaptam, akik egyetlen ingerként a röhögőgörcsöt voltak képesek kiváltani belőlem, ennek megfelelő válaszokat szoktam adni rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát gondolhatod h itt sem George Clooney bontja a csempét... :)
      És persze h egyrészt röhejes... másrészt viszont azért valahol megalázó és felháborító a feltételezés, nem?

      Törlés
    2. Én inkább az abszurditását szoktam látni - de nyilván ez csak a feltett kérdésig igaz, bármi, ami ezen egy hajszállal is túl menne, az már őszinte haragomat vívja ki, onnantól jöhetnek a 2-7. pontig terjedő dolgok. Bár sajnos nem rúgok elég jól... de ezt csak én tudom :D

      Törlés
    3. Tényleg abszurd. Nyilván azért is szoktam leblokkolni ilyenkor (ez most úgy hangzik mintha rendszeresen előfordulna velem :))
      De amikor utólag átgondolom, mindig megráz a felismerés h valaki ennyire... igénytelennek nézett engem... (Nem biztos h ez a legjobb szó erre :))

      Törlés
    4. A nagyon frappáns válaszok többnyire nekem is később jutnak eszembe, amikor már nem futok vissza velük :) Attól tartok, ezek a szánalmas figurák nem téged tartanának igénytelennek, hanem úgy hallották, hogy valakinek egyszer működött a dolog és néha kipróbálják, bízva abban, hogy a haverjuk nem hazudott. Pedig valószínűleg de :D

      Törlés
  4. Én anyukakánt újabban mindig egyessel reagálom le az ilyen helyzeteket. Régen... na régen, gyerekszületések előtt sokkal genyább voltam. Egy időben előszeretettel mentünk lányok az éjszakába, iszós-táncolós bulikba, és a húszas éveim vége felé volt egy időszakom, amikor vagy a hamvas 16 éveseknek vagy az őszülő ötveneseknek jöttem be. Előbbi korcsportot szórakozóhelyen rendszeresen azzal ráztam le (degeci), hogy "és anyukád tudja, hogy idősebb nőkre költöd az általa kemény munkával megkeresett zsebpénzedet?" az ötveneseket meg szimplán kiröhögtem, és esetenként nem átállottam még azt sem megkérdezni, hoyg ugye azt nem gondolta komolyan, hogy én vele...? de mondom, akkor még genya voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Most már "csak" anyatigris vagy? :)

      Törlés
    2. jaja, meg szunnyadó oroszlán. :D
      viccet félretéve: olyan ritkán keveredem ilyen szituációkba, hogy múlt héten, amikor éppen gyerekmentesen mentem A pontból B pontba egészen zavarba jöttem egy hallhatóan hozzám-intézett bóktól.
      vissza kell edződnöm.

      Törlés
  5. És még mielőtt valaki félreértené, elárulom h a színem a természetes zöld, a kékharisnya és a fehérmáj között nagyjából félúton. Vagyis nem pofoznám fel azokat, akik nők után fütyülnek az utcán, nem gondolom h a női nem porba tiprása lenne a stírölés vagy egy beszólás, ám ez a történet itt nem ilyesmiről szólt...

    VálaszTörlés
  6. "Rákérdezek: mit mondott? Ezt mégis, hogyan gondolja?? Mit képzel rólam?! És sértődötten kivonulok, az ajtót is becsapom magam után."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Elnézést, bele akartam írni h férfiolvasóim azt mondják el h szerintük mi a helyes magatartás a nő részéről :)
      ... De így is jó.

      Törlés
  7. ...nem is igaz. valószínűleg rákkacsitottam volna , és a fülébe duruzsolom oké drága úgy lesz ahogy akarod lefektetem a kicsit és jövök. de mire visszajövök szaladj le a "roszmanba" sikosítóért, mert különben is nagy fájdalmaid lesznek, de a nélkül meg plána ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked én is tudok címet adni, ha szeretnél. Sütit nekünk is hozhatsz.

      Törlés
    2. Nincs elég nagy forgalma a szomszédaidnak? :)

      Törlés
    3. Nagyon régóta nem láttam se a szomszédot se a forgalmát, viszont múltkor Béla halálraváltan rohant be a lakásba, és közölte, hogy jaj, jaj egy buzival jöttem a lifttel. Persze kiderült, hogy még csak nem is beszélgettek, bár Bélában felmerült, hogy megkérdezi, hogy mikor költözött ide. :)

      Törlés
    4. Szóval Béla bruttó homofób? :)

      Törlés
    5. Ezen gondolkodtam, hogy szerintem az általam ismert férfiak közül mind sikitófrászt kapna attól, ha egy ilyen emberrel kellene lifteznie. Mondjuk azok akik hozzánk járnak nem picik, múltkor alig fértem be az egyik mellé a liftbe, és az ádámcsutkájáig alig bírtam felnézni, de nem hiszem, hogy a méretük számítana.

      Törlés
  8. ha velem történik ilyesmi annyira balfék vagyok, hogy nem fogom miről is van szó. és naívan válaszolok, pl. deha a kislány alszik, akkor nem tudok feljönni. nemegy nagyon kínos pillanat adódott már ebből...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha :D
      Pedig apusom szerint én vagyok a világon az egyetlen, aki elképzelhetőnek tartja h csak beszélgetni szeretett volna a bácsi :)

      Törlés
  9. munkás paraszt gyerek vagyok. (vagy inkább paraszt gyerek aki volt egy időben munkás is.) szóval ismerem a "fajtám"...

    végül is bárhogy történt szárazon nem vitted el.

    emberünk így is úgy is úgy fogja pár év múlva mesélni az esetet...hogy mikor gazdagéknál dolgozott lejött egy utnatkozó millkós szomszédasszonyság gyerekkel...majd gyerek nélkül...és amit az tudott!...ekkora fenevadat ő még soha, (és azőta se) nem pipált.
    nincs mese legenda leszel. :)

    (nem beszélek a levegőbe. két öreg munkásembert is ismertem, aki egmástól függetlenül dolgozot az egykori szexszimbólum Bara Margit villájában (többek között a Ház a sziklák alatt szépasszonya, ahol egy pillanatra meztelenül is látszik)...és mondanom se kell mind a kettőnek (egymástól függetlenül) rettentően "megvolt".

    VálaszTörlés
  10. Látom érdekes a téma :)
    Volt erről egy film is hajdanán: http://www.youtube.com/watch?v=CUdajTsDXyM

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.