"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. június 25., hétfő

Kispárna

- Gyere, be kell pakolni.
- Pakolj be teee, naaa...
- Nem, neked kell, 15 éves vagy, nem csinálhatom örökké helyetted.
- De akkor semmit nem fogok megtalálni. Amikor te pakolsz, tudom mit hová teszel.
- Ha te rakod be, akkor méginkább fogod tudni. Na gyere. Vegyél ki a szekrényből hat gatyát, hat zoknit, hat pólót... Tedd ide szépen az ágyra. Egy, kettő, három, négy... na még kettőt... jó. Most a hat zokni. Egy, kettő... /stb./... Jó. Pulcsi, hosszú nadrág, fürdőgatya... Törölköző, tessék. És most pakold be mindet a hátizsákba.
- Nem tudom.
- Dehogynem.
- /teátrális próbálkozás után/ NEM FÉR BE.
- Jaj hát egyszerre az egész perszehogy nem. Így kell... látod?... Na. Tusfürdő, fogkefe, fogkrém... Jó. Mi is kell még...
- A KISPÁRNÁM.
- ??? Ugye ezt nem mondod komolyan?
Leül az ágyra, ölébe veszi a víziló alakú párnát, amit még ovis korában választott a boltban, és már olyan pókhálószerű a huzata, hogy évek óta (!!!) nem merem kimosni mert félek, hogy szétfoszlik... és megsimogatja.

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen, ezt kifejezetten Neked írtam :)

      Törlés
  2. Ha ezt anya olvasná helyettem, biztosan egyet értene... Van egy kispárnám, amit évek óta nem lehet kimosni, ert az egyik oldala konkrétan egy nagy lyuk. És 2 huzat tartja egyben magát a párnát, persze így is hullanak belőle az apró szivacsdarabkák, de igenis megharcolok érte, és inkább én cserélek huzatot, csak ne dobja ki anya. :D Én megértem Kajlát. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megértem.
      Sőt, felőlem el is vihette volna :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.