"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. június 29., péntek

No para mama

Most majdnem leírtam még egyszer ugyanezt. (Első bekezdés.)
Mert azon tűnődtem, hogy talán nem normális dolog nálam ez a nemaggódás.
A Nagylány tegnap ért haza a táborozásból, a Párductermetű ma ment, Kajla holnap jön vissza... és ez lesz egész nyáron. És persze gondolok rájuk, és hiányoznak, de nem féltem őket jobban, mint máskor. Miért lenne nagyobb veszélyben például Kajla egy erdőben, mint amikor a Széll Kálmán téren rohan keresztül a maga sehallselát módján? (Mondjuk abba nem szívesen gondolok bele, mit tenne, ha találkozna egy medvével...)
Attól kezdve, hogy nyolc (hat-tíz) hónaposan mászni kezdenek, a biztonságuk csupán illúzió.
Egy tanár/cserkészvezető épp olyan kevéssé tud rájuk vigyázni, mint én.
Ha nagy baj van, felhívnak. A kicsi bibik meg begyógyulnak. Mi értelme végigizgulni a vakációt?

6 megjegyzés:

  1. szerintem a nemaggódás teljesen normális dolog, mármint az, hogy megbízol bennük annyira, és magadban is annyira és tényleg tökfelesleges aggodalmaskodni. márcsak azértis mert többnyire nem is arról szól, ami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább a Gondviselésben bízom, mint bennük :)

      Törlés
  2. nálam még kicsik. ez igaz, de mégis elkerekedett szemekkel néznek a játszón (is), hogy mért nem ugrok jelen esetben éppen három felé, ha valamelyikük éppen fára mász, csúszdára ász, patakba lóg.
    szóval, azt gondolom, reális aggódás és aggodalmaskodás között óriási különbség van. az első az, amikor zsigerből érzed, hogy baj van, a másodikkal meg magadnak okozol fölösleges riadalmakat és nehéz órákat. azok alkalmazzák, akik cefet módon unatkozhatnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Az biztos h aggodalmaskodással elég jól el lehet tölteni az időt. Meg be lehet tölteni valami űrt.

      Törlés
  3. ezt olvastam még a hétvégén és akartam írni, hogy annyira jó volt ezt olvasni. megtelt a szívem melegséggel és szeretettel.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.