"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. június 14., csütörtök

Politika - ha ilyen egyszerű lenne...

(Esztergomból hazafelé)
K: Igaz, hogy nem lesz világítás az utcán, és az iskolások nem kapnak ebédet?
A: Már többször beszéltek erről, de valahogy csak megoldják. Tudod, rosszul gazdálkodtak és most nincs pénze a városnak.
K: De azt hallottam, megvertek egy képviselőt, úgyhogy már van pénz.

6 megjegyzés:

  1. Pedig lehet, hogy ilyen egyszeru lenne...
    (azert ezen jot nevettem, megha igazabol siralmas is)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a múlt héten gondoltam erre a megoldásra, amikor az M6-oson saját szememmel is láttam a völgyhidakat és alagutakat. Fotón sem semmi, de végigmenni rajta... hihetetlen.
      http://vastagbor.blog.hu/2008/08/01/hegyen_volgyon_zakatol_az_m6_os
      http://index.hu/gazdasag/magyar/2011/02/11/lezartak_az_m6-os_alagutjait/

      Törlés
    2. És autót is láttál? Eddig kétszer mentem rajta és egyszer láttam autót is rajta. :)

      Törlés
    3. Nem sokat. Viszont valószínűleg ezzel összefüggésben olyan gyönyörű, tiszta és barátságos (!) benzinkúti büfében voltam, mint még soha :)

      Törlés
    4. Könnyű úgy barátságosnak lenni, hogy nincsenek benne emberek. :D

      Törlés
  2. Kajla menthetetlenül zseinális :D
    Komolyan küld politikai pályára a gyereket. Alkalmasabb, mint bármelyik jelenlegi, és olyan újító ötletei vannak...
    :D
    Ha másnem mi lennék az örök vigyor országa :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.