"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. június 23., szombat

Pultoshölgy a helyzet magaslatán

A: Kérek egy presszókávét tejjel.
P: Jó lesz hideg tej is?
A: Jó.
P: Beleönthetem a tejet?
A: Bele.
P: Nem baj, hogy hideg?
A: /huhh/ Az az arányoktól függ.
P: ??? Az arányoktól?
A: Hát hogy mennyi a kávé és mennyi a tej...
...
A: Kaphatnék még két cukrot?
P: Kettőt???
A: Vagy egyet.
...
P: /idegesen/ Nem akar leülni???

4 megjegyzés:

  1. Megjegyzem én voltam az egyetlen vendég.
    Valószínűleg egész délután.

    VálaszTörlés
  2. De az éppen te voltál. Sokkoltad a jelenléteddel szegényt. :) Legalább finom tejeskávét kaptál? Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt komolyan kérdezed? :)
      Amúgy ketten voltak, a festettfeketétől időközben átvette a projektet a hidrogénezettszőke, szépen odakészítette a kistányérra a szalvétát, kiskanalat, cukrokat, aztán fogta a kávéscsészét, és akkor rájött h így nem fér rá a tányérra... Ekkor hívta a festettfeketét, és leszedette vele a kiskanalat, majd a tányérra helyezte a csészét és szólt h vissza lehet tenni a kanalat.
      Közben azon tűnődtem h
      ad 1: vajon hány kellene ezekből ama bizonyos izzó kicseréléséhez?
      ad 2: milyen kár h a gazdaság sajnálatos átrendeződése folytán megszűnt az a sok jó szövőnői állás (és ezzel azt hiszem mélyen megbántottam volna a tehetséges szövőnőket.)

      Törlés
    2. XDDD Kár, hogy a némafilmes börleszkek ideje is lejárt. Két ekkora tehetség mekkorát alakított volna egy ilyenben! (Vizuális vagyok, na...:) Anita

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.