"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. június 1., péntek

Szolg. közl. - Szedd magad eper

Ezúton szeretnék elnézést kérni mindazoktól, akik a "szedd magad eper" keresőkifejezés nyomán az elmúlt napokban ide tévedtek. Kissé kínos érzés számomra, hogy a blog látogatottságához képest meglehetősen sokan vannak. Kijelentem, hogy itt semmiféle hasznos adat nem található a szamóca öntevékeny betakarításával kapcsolatban, sőt, félrevezető információkat tettem közzé. Enyhítő körülményként megjegyzem, hogy az eperföldön gyermekeim viszonylag kulturáltan viselkedtek, ostoba kérdéseikkel más szüretelőt nem vegzáltak csak engem, a gyümölcsöt diszkréten, a mérősátortól megfelelő távolságban ették, a magokat nem köpködték széjjel, a hazahozott több mint öt kiló szamóca pedig azóta maradéktalanul elfogyott.

15 megjegyzés:

  1. Azért azt elmesélem, hogy a fővároshoz legközelebb eső eperföldön 2 db érett epert talátam. Azt Bélának ajándékoztam (aki amúgy tajtékzott, mert még vmit el is hagyott és nem volt eper) szerelmem jeléül. Meg mert nekem a gyümölcsökből a félig érett jobban ízlik, az nem annyira édes. Félreértés ne essék, borból csak a szárazat szertem, ha esetleg valaki szeretne meglepni, v vmi ilyesmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eljöhetnétek hétvégén. Szedünk érett és éretlen epret, meg lesz száraz bor :)

      Törlés
    2. Sajnos sokkal jobb programom lesz. Jön anyós. És após.

      Törlés
    3. És nem lehet őket pár órára magukra hagyni? :)

      Törlés
    4. Amúgy bort sem szabad innom, ezt most így a második sör után be merem vallani.

      Szóval lehet, hogy az elsődleges program a következetes diétából adódó fetrengés lesz.

      Törlés
    5. Azért az nem pár óra, múltkor is ráment egy fél napunk, bár lehet nem kellett volna a római parton megállni sörözni. De ha már nem volt eper..

      És még sosem jártunk ott. De legalább találtam még egy helyet ahol sosem vennék nyaralót. :)

      Törlés
  2. Szeretettel várom a fiaidat szedd magad cseresznyeszedésre, ingyen, és még a magokat is szétköpködhetik. Fáj a szívem, hogy senki nem mer fölmászni a fa tetejére leszedni a legszebb szemeket :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az a Párductermetű specialitása :)

      Törlés
    2. Mármint a facsúcsra mászás. Gyümölcsöt viszont nem eszik :)

      Törlés
    3. Kész haszon. Akkor szedje le, és adja nekünk :-) Na jó, vihet Nektek is egy kicsit.

      Törlés
    4. Sejtettem, hogy Párductermetűvel is van valami közös bennük. :)
      A fáról szedett gyümölcsnél nincs jobb, de örömtelibb a mászás, ha nincsenek zavaró tényezők. (pl. gyümölcs)

      Törlés
  3. amugy Te otthon is igy nevezed a gyerekeidet, vagy ezek csak a netnek szolo fedönevek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. És Apust sem annak hívom, bár a mobilomba így írtam be, mert ezzel a névjegyzék elejére került :)

      Törlés
    2. Én a férjem nevem elé egy nullát tettem, hasonló céllal.

      Törlés
    3. És nem sértődött meg? :D
      Korábban A betűt írtam a neve elé, de most a mobilváltáskor rájöttem h az Apus A-val kezdődik :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.