"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. június 1., péntek

Tivadar nem elég kreatív

A ded pár napja kezdett rákapni a rajzolásra. (Icipici krikszkrakszokat firkál mindenhová és azt állítja, hogy azok békák. Mivel magam sem tudok jobb békát rajzolni, őszintén dicsérgetem.)
Ma úgy gondolta, ezt a remek szórakozást meg kell osztania Tivadarral...


13 megjegyzés:

  1. A tollat bekapcsolva rakta elé, nagyon figyelmesen, hátha nem jön rá hogyan kell bekapcsolni.

    VálaszTörlés
  2. Ded nagyon jószívű. Ezt már akkor is tudtam mikor nekem adta a zokniját.

    VálaszTörlés
  3. Ez a sok béka nem eszi meg a hangyákat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretnél hangyákat rajzolni neki?

      Törlés
    2. Gondoltam van nektek elég, de egyébként hangya-rajzolásban kifejezetten jó vagyok.

      Törlés
    3. Olyan nincs amit ezek a békák meg tudnak enni.

      Törlés
  4. Hát izé, Tivadar elég bután ül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodálod?? :D
      Mondjuk ritkán szokott ennél okosabbnak kinézni :)

      Törlés
  5. :-))) Volt 5 nyulam! Nem egyszerre :-) De fekete még nem! Még hörcsög sem... :-)

    VálaszTörlés
  6. :-))) Fekete nyúlra vágyom! :-))

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.