"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. június 27., szerda

Tömegétkeztetés rokkantaknak

(Ez itt most nem Meki reklám, bár határozottan annak tűnik.)
Nehéz kérdéssel szembesültünk ma: vajh miért üreges a Mc Flurry kanál nyele, ha szívószálnak nem alkalmas, mivel a cső alul zárt.
A választ a Nagyfiú találta meg: ha valakinek csak egy ujja van, ráhúzhatja, és tudja enni a fagyit.

4 megjegyzés:

  1. A linkelt magyarázatot persze csak utólag, itthon láttam, amikor képet vadásztam szemléltetésnek. Mondjuk nekem a fiamé jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  2. hmm, ezek az elet nagy kerdesei! :)
    En sose veszek McFlurrit, a kaloria miatt. Kivancsi lennek, mennyi van benne .. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg a csoki miatt :) Mert csak a gyümölcsfagyikat szeretem. A gyereknek vettem.

      Törlés
  3. mert abba a lyukba dugják a forgantyút a gépbe, ami összekeveri és ettől lesz flurry...

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.