"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. július 6., péntek

Anyaéletem van

42-21=21
21-(9+2,5)=9,5

év. Csak ennyit töltöttem eddig munkával. Olyan IGAZI, bejárós, fontoskodós, értekezős, együttstresszelős-együttdühöngős-együttörülős, főnökhátamögöttkollegákkalösszekacsintós, megintbűzlikahűtőszedjétekkibelőlearomlottkajákat-melyikhagytaújraittamobiljátmárötödszörcsörgetivégigvalamihülye-gyertekazétkezőbehoztamegykisházipálinkátdepsszt-azutolsómajdoltsaleavillanyttegnapisnyitvahagytátokazablakotbazmegbeesettazeső-s, felnőttes munkával.
Hiányzik.
A mókuskerék a mindennapi kihívásokkal, hajtással, idegeskedéssel, kis sikerekkel és nagy letolásokkal, közösen átélt córeszekkel és fellélegzésekkel, bulikkal és azok röhögvehátbaveregetős megvitatásával... mindazzal ami NEM takarítás és főzés és pelenkázás és Kisvakond.
DE amikor tegnap kellemesen felfrissülve kiszálltam a medencéből és megnéztem a postafiókomat és azt olvastam a céges körlevélben, hogy nyugalom, dolgoznak az ELROMLOTT LÉGKONDI megjavításán, azért gonoszul elvigyorodtam.

5 megjegyzés:

  1. Pléhkocka. Második-harmadik emelet.

    VálaszTörlés
  2. hm. erről beszélgethetnénk. Én már hat hónapja dolgozom otthonról, néha irodából. és a diplomaszerzés óta már többet dolgoztam, mint te, pedig majdnem 10 évvel vagyok fiatalabb. abszolút értem, amiről írsz, de az öt gyerek sokkal szebb, mint 20 év meló. röviden. hosszabban majd egyszer szóban. talán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem a különféle tevékenységek értékének összehasonlításáról beszélek :) Csak szeretek dolgozni. Szeretek emberek között lenni. Eddig még minden munkahelyemen jól éreztem magam. De elfogadom h vannak az életben olyan időszakok, amikor mást csinálok. Ennyi :)

      Törlés
  3. Még csak 2 éve és 3 hónapja nem dolgozom, de hiányzik. Pedig az anyalétben is rengeteg dolog van, ami nem főzés, takarítás, pelenkázás és Kisvakond. Pl.: altatás, szoptatás, öltöztetés, Boribon, Bogyó&Babóca, játszótér, és még sorolhatnám!

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.