"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. július 26., csütörtök

Csempe (e-mail)

(Előzmény: három napig nem aludt a ded délutánonként, aminek nem örültem, mert estére baromi nyűgös lett, és nekem is hiányzott a pár órás szieszta.)

Anyus: Ma végre elaludt kettő körül. Fél háromkor fent elkezdtek dübörögni... Egy darabig tűrtem, nem akartam megint találkozni a fúrógépes bácsival, de háromkor nem bírtam tovább, felmentem. Az új lakónéni nyitott ajtót, mondtam neki h bocsi, de alszik a gyerek... és néztem rá kedvesen (pedig arra gondoltam h bazmeg egész nap nem jutott eszetekbe falat bontani, csak pont most???), aszonta szori, három csempét szednek le, utána csönd lesz... Most fél négy van, ugyanúgy dübörögnek. Felajánljam h leszedem a három csempét két perc alatt? :(

Apus: Vagy mondd, hogy amikor hazaérek, leszedem mindet :)

4 megjegyzés:

  1. Kéretlen magyarázat a szigetes válaszra

    VálaszTörlés
  2. Apus egy igazi macsó! :-)
    Amúgy szerinted az gáz, ha a 2 éves kölök leszokik a délutáni alvásról? (Cserébe már este 10-kor hajlandó elaludni, és a 45 perces ölemben ringatástól is megkímél.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Tudod amelyik kutya ugat...
      Nem gáz, nálunk is inkább nekem hiányzott h békében b...tathassam a gépet :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.