"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. július 26., csütörtök

Dinnyék

Mostanában nem találtam különösebben érdekes keresőkifejezést, de azt megnyugodva vettem tudomásul, hogy nem Kajla az egyetlen, aki elképzelhetőnek tartja, hogy létezik "szedd magad dinnye" akció... Ja és akik szedd magad eperre vágynak, azoknak üzenem, hogy próbálkozzanak jövőre.

6 megjegyzés:

  1. :D Erre a kifejezésre engem is kidob a rendszer :D

    Nálam is megjelenet, mint kereső kifejezés :D

    VálaszTörlés
  2. nem mond butaságot a gyerek!
    saját (egyre csak halványuló) gyermekkori emlékeimre támaszkodva állítom: szedd magad, dinnye akció tényleg létezik.
    DE! csak akkor jár számot tevő eredménnyel ha a magad által leszedett dinnyével együtt is gyorsabban tudsz futni, mint a dinnyecsősz.

    VálaszTörlés
  3. Én is láttam! Az egyik legnépszerűbb közösségi oldalon hirdették. Persze, most nem találom:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja hát ma láttam ott egy tesztet, amiben kívánni kellett valamit, és ha húsz percen belül nem osztottad meg, a visszájára fordul...

      Törlés
    2. Inkább a dinnye!

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.