"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. július 29., vasárnap

Korhatáros

Mit érdemel az a bűnös, aki - noha nagyon jól tudja, hogy nem játszhat 18-as karikás számítógépes játékkal -, a nagymamától kapott pénzéből korhatáros zombiölős szoftvert vásárol?
Mit érdemel az a boltos, aki - noha nagyon jól látja, hogy a bűnös még nincs 18 éves - eladja neki a korhatáros zombiölős szoftvert (és persze aztán esze ágában sincs kicserélni...)?
Mit érdemelnek a törvényhozók, akik büntetni rendelik azt a boltost, aki 18 év alattinak cigarettát, vagy alkoholt ad el, de nem szabályozzák az egyéb korhatáros termékek árusítását?
Mit érdemelnek a törvényhozók, akik (12 éve) eltörölték a "három napos szabályt", vagyis a boltos már nem köteles visszavenni vagy kicserélni három napon belül az amúgy hibátlan árucikket, ha a vevő (például anyai nyomásra!) meggondolja magát?

1 megjegyzés:

  1. Zombiölős szoftver, ez jó. Mostanában láttam egy ilyet, ezeket már én is nehezen nevezem játékoknak. Tiszta gáz. Vagy csak én vagyok lemaradva.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.