"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. július 5., csütörtök

Nyári tapasztalatszerzés

A: Na, mi volt ma?
Nagyfiú: Műtét. Ivartalanítás.
A: És, csak nézted, vagy csináltál is valamit?
N: Csináltam.
A: Mit?
N: Nyúlkáltam a testében.
A: Mit nyúlkáltál?
N: Tartottam a szerveket.
A: És a másik gyerek, a kislány?
N: Hát, most úgy volt, hogy előbb ő tartotta, aztán rosszul lett, és utána én.

2 megjegyzés:

  1. Hű ha milyen állatot ivartalanítottak?Csak állatorvosnak készül a nagyfiú?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kérdés, én elfelejtettem feltenni neki :) gondolom kutyát, nem hiszem h egy macskába ennyien beleférnek...

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.