"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 21., péntek

Aki bújt, aki nem

A bújócska egy új változatával ismerkedtem ma.
Szabályok: a hunyó fél napig járkál négykézláb körbe-körbe a lakásban azt mondogatva, hogy "cicc-cicc, cicukák", a bújók pedig édesdeden szunyókálnak az ágyneműtartóban és tosznak előjönni.

8 megjegyzés:

  1. Igen, ez már a harmadik macskás poszt ma... NA ÉS??? :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen... de egyébként nagyon szép "őszies" lettél! :-)

    VálaszTörlés
  3. én olyan jókat kuncogok rajtad napok óta:)
    ahogy az emberlánya átváltozik a 'siccinnen' állapotból a 'mamiédescicuja'állapotba..na az ismerős nagyon..
    valamit nagyon tudnak ezek a kis bestiák:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Apus továbbra sem szereti őket. De hozott nekik prémium macskakaját... meg JÁTÉKOKAT :D

      Törlés
  4. A kutyakkal konnyu, mert szolga lelkek. A macskak egyenisegek es csak igazi egyenisegeket szeretnek meg. Nekem is volt cicam... Oltari jo fej volt, apum siman leigazta, es elerte nala, hogy megengedje neki a lakasban maradast... Kesz hoditok ezek a macsekok.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Egyelőre szilárdak vagyunk a tekintetben h végleges helyük a kertben lesz. MAJD.

      Törlés
    2. Ja, úgy! Mindent értek. Én inkább a könnyű utat választom - a kutyákkal.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.