"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 9., vasárnap

Az e heti milehetez

???

Mintegy hét órányi lengyel vodka után készült egy csapatépítő tréningen.
Valószínűleg sosem fog kiderülni, hogy igaziból mit ábrázol, de szeretettel várom a kreatív megfejtéseket.

15 megjegyzés:

  1. Persze ilyenkor sosem zárható ki az idegen lények jelenléte.

    VálaszTörlés
  2. Ha az idegen lényeknek van egy kis félelemérzetük, akkor biztosan nem egy csapatnyi vodkaivó hotelkalóznak fognak megjelenni.

    VálaszTörlés
  3. Ez ugy nez ki, mint egy lezer show egy discoban...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez?? Látszik h rég jártam diszkóban :)

      Törlés
  4. Nem tudtam, hogy mostanában a csapatépítő tréningeket a Marsra szokták szervezni és a tréningezők 7 órányi lengyel vodka után a Curiosity fotóit lopkodják...

    Apánk is most volt a hétvégén, de őt csak Tatáig vitték :) nem is volt lengyel vodka, csak paprikapálinka :) ...nem hozott haza semmi képet... szerencsére... (?) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én sok fotót kaptam e-mailben, de a többi mind bemozdult :D

      Törlés
  5. két ismeretlen óriás bolygó éppen elkerüli egymást, ezért nem lesz Armageddon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nem semmi h ezt a jelentős eseményt sikerült megörökíteni abban az állapotban.

      Törlés
  6. Bruce Willis is látszik a háttérben. Kicsit el van mosódva.

    VálaszTörlés
  7. Basszus, pont ma kértek meg, hogy szervezzek egy csapatépítő tréninget óvónéniknek és dadusoknak. Ha nem olvasnálak, a vodkát kifelejtettem volna a módszertanból. Most már látom, a tímbilding komolyabb dolog, mint gondoltam,necces, sikerül-e ezt a scifi hangulatot összehoznom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óvónéniknek lehet h jobb lenne valami likőr. Persze ha a waldorfosok keményen nyomják...

      Törlés
  8. Jaj, ezek hátrányos helyzetű államiovisok, ahogy elnézem a fejüket, szerintem némelyikük a tiszta szesszel is megbirkózik.Fakirma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom valamivel meg kell gyilkolniuk magukban a kreativitást :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.