"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 5., szerda

Az éhező kollégista

Nyitottam bankszámlát Kajlának.
(A Nagyfiúnak is nyitottam amikor kollégiumba került, hogy tudjak neki zsebpénzt küldeni. Meg gyorssegélyt.)
Már nagyon várja, hogy elvigyem a szép új bankkártyát.
Szerintem azt hiszi, az olyan mint a terülj-terülj asztalka, hogy sosem fogy ki.
Hajjaj, az élet tele van csalódásokkal.

6 megjegyzés:

  1. szegény Kajla, vajon meddig fog tartani a havi 500 ezres zsebpénz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))
      Neki az sem tartana sokáig :)

      Törlés
    2. az én "rosszevő" Magzatkám a koleszban állandóan kajára kért pénzt (vagy tudta, hogy ezzel meghat minket?)

      Törlés
    3. Tegnap azt mondta h "mire odajutok a tálhoz már csak morzsák maradnak" :D Hát meg kell a szívnek szakadni :)

      Törlés
  2. Javaslok a Kajlafanklub proninens képviselőjeként egy Freeisaurához hasonló mozgalmat, amivel lehetne pénzt gyűjteni a szegény kis kollégista lurkónak.(mondjuk facebook-os megosztással gyűlne a lóvé)
    Fakirma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remek ötlet!
      Vagy inkább beírom ide a számlaszámát :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.