"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 6., csütörtök

Dinnye pongyolában

(anti-gasztroblogger sorozat)

Sejtettem, hogy nem az én találmányom, hiszen bárkivel megeshet, hogy elkezd bundáskenyeret sütni, és közben kiderül, hogy az egyik kupac régi kenyér már penészes, ezért marad egy csomó felvert tojás, és semmi más nincs otthon amit bele lehetne forgatni, csak sárgadinnye. Sajnos arra nem gondoltam, hogy a tojást már megsóztam, és attól, hogy némi liszttel palacsintatésztává alakítom, még nem lesz édes. Úgyhogy amikor megsült, szórtam rá egy csomag vaníliás cukrot.
Még az elfogult és mindent túlértékelő zsűritagtól is csupán annyira futotta, hogy "JÓ PUHA"...

5 megjegyzés:

  1. :D pedig csinálhattál volna belőle omlettet is.

    VálaszTörlés
  2. Hát én nem is tudom... pedig kedvencem a sárgadinnye. :-)

    VálaszTörlés
  3. lehet, h jobb ötlet lett volna egy kis olajat leönteni, es megis rantottat csinalni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És zárjuk palackba a kísérletező szellemet?? :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.