"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 7., péntek

Dzsembori

Még sosem voltam futódzsemborin - ami nem véletlen -, de a tegnapi jótékonysági rendezvényt igazán profin megszervezte chipi, hatalmas gratuláció neki!

A magam számára azonban több tanulságot is levontam. Az egyik ezek közül, hogy továbbra sem szeretek futni. A másik, hogy emelkedőn még kevésbé. A harmadik, hogy emelkedőn, gyerekkel a nyakamban egészen határozottan nem. A negyedik, hogy emelkedőn, gyerekkel a nyakamban, úgy, hogy a gyerek felváltva kapaszkodik a légcsövembe és a szemembe, végképp nem.
És a helyzeten nem javított a két, különösen lelkes fotós sem.
Mindenesetre örülök, hogy délelőtt bicajoztam, aztán este elcipeltem a dedet a tornapályáig, és várakozás közben kipróbáltam az összes szabadtéri fitneszgépet, mert leégne a bőr a képemről, ha nyolcszáz méter futástól lenne izomlázam.

23 megjegyzés:

  1. Csak még a felsőd színét áruld el légyszi! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Chipi nagyon megértő volt, nem rakott fel rólam képet :)

      Törlés
    2. mondja ezt a rejtőzködés másik nagy mestere :-)

      Törlés
    3. Annyira nem nagy, mint amennyire kíváncsi vagyok.

      Törlés
    4. Egy fuldokló öregasszonyra??

      Törlés
    5. ...és még Zakariás nénire is!

      Törlés
    6. Zakariás néni nem jött futni :(

      Törlés
    7. Az ugyan kár, de ha nem tévedek visz Hozzátok barackot és Neked van fényképezőgéped! :-)

      Törlés
    8. Fordítva.
      De a fényképezőgép jó ötlet!

      Törlés
    9. Remélhetek?

      (Híres vagyok róla, hogy kicsivel is beérem.
      Közös lábfotó?)

      Törlés
    10. Ha jól emlékszem, a lábáról van fotó a blogjában :)

      Törlés
    11. Mondtam, hogy kicsivel is... (a kalapjára is emlékszem), de a közösön volt a hansúly, lévén, hogy a Tiédet is láttam már. :-)

      Törlés
    12. Hát nem ígérhetek semmit :)

      Törlés
    13. A fotózkodást elfelejtettük :( túl jól szórakoztunk :)

      Törlés
    14. Majd legközelebb, vagy majd aztán...

      Törlés
  2. nagyon-nagyon örültem, hogy eljöttetek :-) Igen, vagyis nem, nem raktam fel képet, és nem is fogok, majd elküldöm e-mailben :-) Viszont a Ded nagyon aranyos, a haját különösen bírtam. folyt. köv.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.