"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 18., kedd

És szombaton az oktató

megdicsérte a vágtámat (bár szerintem értékelhető teljesítményt legföljebb a ló nyújtott), de hozzátette, az a baj, hogy eltűnt a hátizmom. Mondtam neki, hogy sajnos húsz év alatt nem csak a hátizmom tűnt el, hanem szinte az összes.

4 megjegyzés:

  1. Irigylem a vágtádat... Én arra gyúrok, hogy végre elengedjem a nyerget és a szárba kapaszkodjak. Eltűnt izmok? Csak és kizárólag izomláz formájában jelennek meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A lovak érdekében remélem h nem fogsz a szárba kapaszkodni :)

      Törlés
  2. eddig azt hittem, ahhoz, hogy valaki vágtázhasson elsősorban lábizmok kellenek.
    ...már ha nincs az embernek lova.

    egyébként én is irigylem a vágtádat. mostanság nekem ez nem túl jól megy. viszont megtanultam mankóval közlekedni. tök buli.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Elég sok izom kell(ene) hozzá :)
      Akkor most bokszedzésre sem jársz? Pedig a mankóval nyerő lennél...

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.