"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 18., kedd

Gyilkos Zombi

A gyerekek már számtalanszor nyaggattak, hogy fogadjunk be valami szánalmas kóbor állatot. És én mindannyiszor határozottan közöltem velük, hogy márpedig ebbe a lakásba és ebbe a száz négyzetméteres kertbe nem való se kutya, se macska. Soha még csak rápillantani sem voltam hajlandó a lényre, amit menedzseltek. Nem véletlenül.
Aztán most hétvégén megláttam azt a pici, csontésbőr dögöt, félszemmel, tépett füllel, csomókban összeragadt szőrrel, és mondtam a Családfőnek, hogy ugyan nem szeretem a macskákat, viszont a kihívásokat igen, és ebben az izében sokkal több a kihívás, mint a macska, mi lenne ha hazavinnénk... A lelkesedés teljes hiányával felelte, hogy jó, de ő ehhez hozzá nem nyúl, esetleg két bottal hajlandó megfogni... Sajnos másnapig volt időm gondolkodni, és akkor félig-meddig komolyan megjegyeztem, hogy esetleg elhozhatnánk a testvérét is, mert az sincs sokkal jobb állapotban.
Amikor a kezembe nyomta a dobozt, sóhajtva jelentette, hogy benne van mind a kettő (és nem bottal fogta meg őket). De hiszen - néztem rá - csak viccből mondtam a másodikat. Hát legközelebb ne viccelj ilyesmivel - morogta.
Szóval van két macskánk. És macskakosarunk és macskavécénk és macskatálkáink. És macskaszag.
Ja, ez már csak normál macskaszag. Mert először borzalmasan, gyomorforgatóan büdösek voltak, de megfürdettem őket, ami nem egyszerű dolog, még ilyen legyengült állatkák esetében sem. (Nyilván mindenki tudja, hogy a macskák nagyon NEM kedvelik a vizet, tehát például nem célszerű wellnesshétvégét ajándékozni nekik a szülinapjukra.) Bimbózó barátságunknak finoman szólva nem tett jót a fürdetés, de a szaguk és a szőrük vállalhatóbb lett.
Az élőhalottat értelemszerűen Zombinak neveztem el, a másik csak azért Gyilkos, mert arra gondoltam, szórakoztató lesz a szomszédoknak, ha hallják, amint egy gyilkos zombit hívogatunk.

13 megjegyzés:

  1. Ellenben nagyon jól tudnak úszni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipróbálhatnák a sodrófolyosót?

      Törlés
    2. Annál többet is tudnak úszni. :) A macskák nagyon jól úsznak.

      Törlés
  2. "ebben az állatban sokkal több a kihívás, mint a macska, mi lenne ha hazavinnénk..." hát ez komoly indok :)
    ...és mi van a fő-fő házi-kedvenccel, Tivadarral? Kész állatfarm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaa, és a nevek... :D tutijók!!

      Törlés
    2. Tivadart egyelőre a teraszajtón keresztül nézegetik. De ő lesz sztem a legkisebb probléma, mert ott vannak ugye az akváriumok, meg a csíkos egerek, meg a csincsillák...

      Törlés
    3. Egerek. :D :D :D Lesz itt még sírás.

      Törlés
    4. A halakat már felfedezték. Elég vicces ahogy felkapaszkodnak a nagy akvárium alsó peremére és lógva nézik őket. Majd csinálok képeket, de elfelejtettem feltölteni a gépet.

      Törlés
  3. Ennyire hiányzik a Kajla???, vagy Durell-féle anyusfarm-kísérlet folyik? mindenesetre nagy érdeklődéssel várom a tudósításokat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Durrel (bocs!), túl korán van még

      Törlés
    2. Hát igen, elég magányos voltam mostanában :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.