"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 27., csütörtök

Hogyan NE előzzünk kerékpáros anyukát

Délelőtt még hitelesen indulatos bejegyzést tudtam volna írni arról a büdös köcsögről, aki majdnem beleborított az árokba, de egy ilyen kellemes nap után, mint ez a mai volt, ölemben egy doromboló cirmossal, alig bírom összekaparni a megmaradt dühfoszlányokat. A lényeg, hogy továbbra sem értem, hogyan mernek a büdös köcsögök kedves autós polgártársaim öt centire elszáguldani mellettem, amikor látják a babaülést, és az abból kiemelkedő bukósisakot, amiről gondolhatják, hogy nem egy kitömött hód fején van. És ha már gyerek is ül a bicajon, akkor ugye elképzelhető, hogy az nem úgy viselkedik, mint egy kitömött hód, hanem izeg-mozog, integet, forgolódik stb. Amitől a bicikli esetleg eltér a tankönyv szerinti egyenes vonalú egyenletes mozgástól. Akár öt centit is. Vagy többet. ÉS AKKOR NEKEM JÖSSZ BAZMEG BÜDÖS KÖCSÖG! Na. Csak sikerült.

17 megjegyzés:

  1. Hazafelé bevetettem az Ittas Anyuka stílust: eleve kacskaringózva haladtam, amitől talán hülyének néztek, mindenesetre olyan szép nagy ívben került ki mindenki, hogy ihaj :D

    VálaszTörlés
  2. :) ajj de szeretem az ilyen kacskaringózó kerékpárosokat amikor autóval vagyok....és de tudom szidni a hasonló autósokat amikor kétkerekezek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, minden nézőpont kérdése :) kocsiból én azokat nem szeretem akik egymás mellett mennek... de akkor sem szoktam kicentizni őket.

      Törlés
  3. Érdekes, nekünk sosem volt problémánk a kerékpárosokkal... a lovaskocsit jobban utálom. :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lovaskocsi még sosem előzött meg :)

      Törlés
    2. Nem jó környéken laksz... vagy éppen én? :-)))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Termèszetesen bmw-t akartam írni.

      Törlés
    2. :) Legtöbbször azok. Ezt most pont nem tudom mert azzal voltam elfoglalva h ne boruljak föl.

      Törlés
  5. én annyira imádom a humorod:)
    már minden babát hódnak látok..
    úgyamúgy tényleg egy köcsög volt..na..

    VálaszTörlés
  6. Nekem Motymoty azt tanította, hogy úgy kell mondani: kapdbeKÖCSÖG!:)
    Még csak néhány napja használom, de zseniális!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A kapd be BÜDÖS KÖCSÖG nem jó? :)

      Törlés
    2. De az is jó, ha ven elég időd. Néha simán büdösköcsöggel is helyettesíthető, fő a változatosság.

      Amúgy nem értem hogy csinálod, tegnap egy liter tejet, másfél liter vizet, egy sört és 7,5 kg meggyet szállítottam biciklin, és eléggé irányíthatatlanná vált, pedig biztosan nem ficánkoltak a meggyek, mert le voltak fagyasztva.

      Törlés
    3. Ez fél kilóval több, mint a ded.

      Törlés
    4. Nem, mert a csirkét kifelejtettem. Az még másfél kiló volt, de szintén nem mozgott, megsütöttem.

      Törlés
    5. Pláne.
      Egyébként a múltkor még jól be is vásároltam, a cucc a kosárban volt, elöl, a gyerek meg ugye hátul. Na az nagyon izgi volt.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.