"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 6., csütörtök

Ki vigye ki?

A szemetet soha senki nem akarja kivinni. Ez alapvetés.
Nálunk pedig veszélyes is, Kukucska néni miatt. Szerintem nincs a családban (házban?) olyan, akinek még nem szólt volna be. Én is félek tőle.
Kukucska néni mindig lesben áll, sötétedés után is, ellenőrzi, hogy szabályos-e a szemétkezelés, azaz zsákban van-e a hulladék, és nem kerül-e bele oda nem illő dolog, például fű, avar stb.
Kukucska néninek ehhez erkölcsi és jogi alapja is van, erről nemrég tájékoztatott. Épp lopakodtam a dögnehéz kukával a társasház tárolója felé, de elcsípett a bejáratnál és szigorúan kérdőre vont, miért nem használok szemeteszsákot. Mondtam neki, hogy használok, benne van a kukában, ám a dinnyeszezon és a zsákok megbízhatatlansága miatt jobbnak láttam egyben mozgatni. Erre ő: "de ki bírja venni a zsákot rendesen? Mert nem szabad beleborítani, most voltak kimosva a kukák, a közös képviselő kért meg, hogy szóljak minden lakónak."
Megnyugtattam, hogy rendelkezem a zsák előírásos kiemeléséhez és a közös kukába helyezéséhez szükséges testi erővel, majd bemenekültem a tárolóba.

15 megjegyzés:

  1. Kukucska néni akár az én tulajom is lehetne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Hát tőle sem bérelnék lakást :)

      Törlés
  2. Kukucska néni mindenhol van? Nálunk szerencsére a szomszéd fiú zenekart alapított, nagyon szorgalmasan gyakoroltak, Kukucska eleinte állandóan kihívta a rendőröket, majd mindenki örömére elköltözött. Valami zenekar????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Sajnos a Nagyfiú abbahagyta a gitározást :(

      Törlés
  3. Nem írtad meddig maradtál végül a tárolóban. Nem strázsált kint, hogy visszafelé is oszthassa az észt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De még kint volt. Viszont szemét nélkül sokkal gyorsabban futok.

      Törlés
  4. En felajanlanam neki, hogy ha ennyire a sziven viseli a sorsat a szemetnek, akkor legkozelebb szolsz elore, es leviheti O toletek a szemetet. At is valogathatja. Nyugodtan. :)))

    VálaszTörlés
  5. Vagy tedd hátizsákba / sporttáskába / tízórais zsákba, hátha nem veszi észre.

    VálaszTörlés
  6. húha, ez jobb, mint a Misink volt. Készíthetnél valami illusztrációt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááá, Misit nehéz túlszárnyalni :) Sajnálom h elhagytátok. (De úgy rémlik még jössz egy sztorival róla...)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.