"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 18., kedd

Macsekhíradó

Elképesztő ütemben regenerálódnak.
Az első 24 órát alvással és evéssel töltötték (meg azzal, hogy helyet csináltak az újabb adag kajának, de szerencsére használják a vécéjüket).
Ma elkezdték felfedezni a lakást, és játszanak. Olyan cuki kiscicamódon.
Nem szeretem a macskákat. De akkor is cukik.
(Simogatni még nehéz őket, mert folyton beleakad a kezem a kiálló csontjaikba, de már mindkettőtől kicsikartam egy kis dorombolást.)

8 megjegyzés:

  1. Nálunk Anyu ilyen macska megmentő... Nemrég volt nála egy ici-pici macsek, Marci imádta, Kb egy szinten voltak :) Sajnáltam amikor elvitték... Nálunk kicsi a lakàs nem hozhattam haza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak gyerekkoromban voltam állatmegmentő, de aztán kinőttem belőle... talán öregszem.

      Törlés
  2. De jó :) Nálunk nem ilyen fényes a helyzet, jó, van egy édes kiscicánk, csak épp ahelyett, akit tegnap reggel induláskor elgázoltam :(
    Tök jó, hogy már zörögnek, hálás kis macskok lesznek, az tuti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, úgy bőgtem, mint a záporeső, szerencsére a gyerekek nem látták, így nem engem utálnak...

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.