"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 21., péntek

Macsekhíradó

Úgy vagyok a cicákkal, mint a gyerekekkel: amíg nem volt sajátom, nem érdekeltek. Tegnap megsimogattam a szomszéd macskáját.
Reggeli kávé + alvó gyerek = békesség, DE reggeli kávé + alvó gyerek + ölben doromboló cicamica = békesség a négyzeten.
Az ember végül azzá válik, amitől mindig iszonyodott. Macskás Öreg Hölgy leszek.

7 megjegyzés:

  1. Nem vagyunk egyformák. Halálra idegesítene egy macska az ölemben kávézás közben. Persze nem vagyok se öreg, se hölgy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még lehetsz. Az orvostudomány csodákra képes.

      Törlés
  2. na ugye,ugye:)
    sok mindenné válunk,amit sosem gondoltunk volna(én megrögzött kutyásból főleg macskássá)..
    úgyegyébként büszke vagyok rád,és a macsekok tényleg édesek:)
    és a cicás kávézás nálam is a napi ZEN ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Hát arról már akartam írni h egyáltalán nem gondolom jófejnek magam a macskák miatt, sőt, ez teljesen önző dolog volt tőlem, arról nem is beszélve milyen hihetetlenül király érzés látni ahogy napról napra vagy szinte óráról órára gömbölyödnek, és fényesedik a szőrük, és kezdenek igazi cicaként viselkedni :)

      Törlés
  3. es rögtön, es MAGUKTOL hasznaltak a cica-WC-t? ISten bizony????

    VálaszTörlés
  4. vagy meg kell nekik mutatni? HOgy megy ez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Beleraktam őket és ELMAGYARÁZTAM nekik h mit kell csinálni :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.