"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 30., vasárnap

Szallasponthu

Nem gondoltam, hogy a szálláskeresés ennyire szórakoztató.
Ajánlom mindenkinek a SzállásGurut, amely ugyan hirdetési oldal, de a rajta szereplő vendéglátóhelyeket írásban minősíteni lehet, és ezt szerencsére sokan meg is teszik. Már vagy másfél órája a hozzászólásokon röhögök. (Nem pórul járt embertársaimon mulatok, csak a szövegeken!) Idemásoltam néhányat, ízelítőül. (Kiemelések tőlem.)

- SAT TV nem volt,pedig fel van tüntetve az oldalon!
A hotel/szálláshely válasza:
Tisztelt vendégeink! Sajnos a SAT TV nézésével tényleg nem tudtunk szolgálni de mentségünk, hogy SEHOL nincs feltüntetve, hogy ilyen szolgáltatás van. Egyetlen reklámunkon sem. Ezért elnézést kérek. Legközelebbi hirdetésükben kiemelten kihangsúlyozzuk, hogy nincs.

- Wc tető folyton a hátunkra csukódott, nem maradt a helyén.

- Gyakran szoktunk az apartman házban egy két napot eltölteni, még soha nem irtunk véleményt de most úgy érezzük megkel tennünk. Egy időben voltunk ott egy előttünk véleményt nyilvánító baráti társasággal! Igénybe vettük a Wellness szolgáltatást most is mint máskor ragyogó tiszta meleg víz nagyon kellemes élményrésszel Isteni szaunával egy pálmafás fürdőházban 500 Ft/ fő reggeltől este 10- ig ,próbáld ki te is de az ilyen baráti társaságok előtt mert utánuk biztos kifordulsz mint mink tettük, a tulajt csak sajnálni tudom ,csodálom a türelmét,Én egyest adnék neki, hogy ezt mért tűri?. Nagy kopasz ember, fekete hajú barátnőjével!

(Egy gyöngyszem:)
- A szállásadó nagyon kedves, segítőkész, és hihetetlenül jól masszíroz!

(Egy másik gyöngyszem:)
- Nem volt forró víz a fürdéshez,csak "enyhén" volt forró,nekem jó volt,a páromnak nem igazán. Ő a forrót szereti.

- Nem túl jól aludtam az ágyon. Nekem több párna kellett volna.

- A recepciótól sokat kellett gyalogolni a szobáig.

- Túl sok volt a vendég.

- A lepedő nem ért végig a matracon.

- Az ágy matraca rugós ezért instabilnak éreztem a fekvést rajta. A hátam minden reggelre megfájdult, lehet azért is, mert én a keményebb matracot szeretem.

- A reggelinél csak fehér kenyér volt semmi más. A családomnak hiányzott a zsemlye vagy kifli, nekem pedig a teljes kiőrlésű kenyér, vagy barna kenyér.

- A zuhanyrózsa kis híján át lukasztotta a bőrünket.

- Amin én mindenképpen változtatnék: a reggeli választék felülvizsgálata (az eperlekvár extrán borzalmas) és mindenképpen jó párnákat adnék minden ágyhoz.

- A szobánkban lévő foteleket nem tudtam használni, túlságosan modern stílusuk, és nagy testsúlyom miatt.

- A fürdőszobát alaposabban is ki lehetne súrolni. Abszolút nem koszos,de én nagyobb hangsúlyt fektetnék rá.

- Ajándék toll, amelyet a távozás alkalmával ki kellett fizetni.

- A szobaberendezés nagyon egyszerű. Billiárd nincs.

- A szoba egy hangyányit kicsi, de ez nyilván csak megszokás kérdése. A gond inkább a fürdőkabinnal volt. Az viszont tényleg kicsi. Nem vagyunk nagy darabok, de akkora csap van felszerelve, hogy minden egyes fordulásnál elzáródott a víz. Nagyon szép, divatos, csak épp túl nagy egy ilyen kis kabinba.

- A hotel területén több macska volt, akik rendszeresen bejártak a recepcióra és a hallba. Engem nem zavart, de azért furcsa volt, és lehet, hogy valakit zavar.

- Sok volt a hangya a szobában csak másodszori kérésre takarították ki a hangyákat. Állítólag az esős idő miatt jöttek a hangyák.

- A felszolgálok nagyon kedvesek voltak kivéve egy embert aki tulzott érdeklődésével zavarta az egyébként jó minőségű és bőséges vacsora élvezetét.

- Az egyetlen probléma este sötétben nincs egyetlen kivilágított tábla ami legalább utalna vmire!

- A sötétítő sötétíthetne jobban, mert így reggel nem tudtam aludni.

- A wellness csomaghoz járó masszírozás elmaradt, inkább bort adtak helyette.

- Mivel nem tudtam milyen idő lesz,így direkt medencés szállást választottam,ami volt is a szálláson csak víz nélkül..A beépített szekrény tiszta pókháló volt,a tv állványon és a gázbojlereken kb. fél centis porréteg...a wc-ről inkább nem is beszélve!
A hotel/szálláshely válasza:
Nem fedia valóságot a leirtak mivel a vendég nem a megfelelőket irta le.

- A TV elhelyezése a mi szobánkban a leglehetetlenebb helyen van, nézhetetlen. De nem lehet mondani, hogy nincs. A hűtő 2 percenként kapcsol, hangosabb mint az utca. Éjszakára mindig ki kellett húzni.

(És az egyik kedvencem:)
- A házigazdák elutaztak és lezárták a fűtést, így egész hétvégén hidegben voltunk. Jól éreztük volna magunkat, ha nem fázunk!!!!!!

7 megjegyzés:

  1. Én is jókat szoktam derülni egyes hozzászólásokon, mások elgondolkoztatnak.. Ha belegondolok, én is írtam ilyeneket, csak a blogon:))

    Valamiért nem enged a nevemmel írni..
    Szeri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem mindegyik elgondolkoztatott :D

      Törlés
  2. Hát ez nagyon jó... jókat derültem némelyiken! :-)

    VálaszTörlés
  3. Csak hülye emberek járnak nyaralni? Muszáj most már önvizsgálatot tartanom....

    VálaszTörlés
  4. Én kastélyban vezettem idegent. Esti program volt a vendég könyv bogarászása sör mellett.

    "Szép, szép, csak minden olyan régi. Nem lehetne kicserélni a cuccokat modernre?!"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vendégkönyvekbe én is mindig beleolvasok. De ott legtöbbször pozitív dolgok vannak.

      Törlés
  5. Jaj, ez nagyon jó összeállítás volt! Jót kacagtam. Köszönöm!
    Zugolvasód, Luca

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.