"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 19., szerda

Szolg. közl.

Pár napja nem működik a kommentértesítőm, szóval ha valakinek nem válaszolok, annak nem diszkrimináció az oka, hanem ez a technikai malőr. (Azt hiszem még soha nem írtam le, hogy malőr. Pedig milyen jó szó. Malőr, malőr, malőr.)

5 megjegyzés:

  1. nekem mindig a macska jut eszembe róla. :) mmint a szóról. :)

    VálaszTörlés
  2. Anyus macskái óta nekem is. :D

    VálaszTörlés
  3. Természetesen sosem a technika a hibás, hanem az ember hülye - kiderült h a kommentértesítők sorra a spam fiókba kerültek, nyilván mert egyszer valamelyiket véletlenül oda tettem az ügyes gmail pedig megtanulta.
    Egyrészt ciki, másrészt kicsit büszke vagyok h egy hét sem kellett hozzá h rájöjjek :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.