"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 25., kedd

Zsákos

Miután szomorúan megállapítottam, hogy a ded kinőtte az ikeában kapható legnagyobb babahálózsákot - ami nem valami lenyűgöző teljesítmény tőle, mert azt másfél éves gyerekre tervezték -, elindultam beszerezni egy megfelelő méretűt. A harmadik boltban végre hatalmas választékot találtam, de az örömöm nem tartott sokáig. Alapos szemle után kiderült, hogy három csoportba sorolhatók:
  • nem olcsó, ám nagyon vacak
  • drága, de elég vacak, és még ronda is
  • baromi drága, baromi vastag.
Rövid tépelődést követően (gonosz dolog lenne azzal vádolni, hogy mintegy háromnegyed órán keresztül tapogattam és méricskéltem a k. hálózsákokat) az utolsó kategóriát is kizártam, tekintve, hogy reményeim szerint ezen a télen sem lesz a lakásban fagypont körüli hőmérséklet, viszont a ded sokat forgolódik álmában, ezek a bélelt, nehéz cuccok pedig olyan kölyköknek valók, akik mozdulatlanul hanyatt fekve töltik az éjszakát.
Szóval a probléma nem oldódott meg (ráadásul alig mertem visszamenni az Alfához, mert érkezéskor heveny lámpalázat kaptam a parkolóban unatkozva sasoló apukáktól, és nekikoccantam a szemben álló skodának, majd lazán kiszálltam, mintha mi sem történt volna, de közben legalább másfél deci vizet veszítettem bőrön át). Van valakinek ötlete? (Nem tolatóradart keresek, hanem hálózsákot!!!)

19 megjegyzés:

  1. Ha szemből mentél neki, akkor tényleg nincs szükséged tolatóradarra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki tudja hol állok meg legközelebb :)

      Törlés
    2. És bár nem értek hozzá, de sztem ezek a szerkentyűk mindenféle távolságot mérnek...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Esetleg tolatóradart is gyárthatnék házilag. Kábé ugyanannyi esély van rá h sikerül.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. :) Ötpercenként lerúgja magáról.

      Törlés
    2. az enyimek is így szokták, a hálózsákot sose használták (már piciként is belegabalyodtak, én meg megőrültem éjjel). én sose takargatom őket, csak lefekvéskor. nem szeretik. nem lehet, hogy Ded sem? (mondjuk, én ezt sose értettem, mert én 40 fokba is bokától nyakig beburkolózom)

      Törlés
    3. Lehet h nem szereti, de nálunk télen éjjel 19 fok van, az takaró nélkül kevés :) nekem mindegyik hálózsákban aludt 3-4 éves koráig, sajnos azok már nincsenek meg.

      Törlés
  4. hátööö, akkor további jó vadászatot. :) (ajándékba jó pár éve kenguru goldba vettem használhatónak tűnő plüss hálózsákot, de ha megadod a Ded paramétereit, szétnézhetek itthon elfekvők után is :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, tök jó! (86-os ruhákat hord) :)

      Törlés
  5. Ex-sógornőmnek volt 4 évesen olyan hálózsákja amit a lábrésznél kivágtak. Tulajdonképpen olyan volt mint egy kötényruha vékony paplanból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan nekünk is volt, elég viccesen néztek ki benne amikor reggel kóvályogni kezdtek :)

      Törlés
  6. Küldhetek nektek két kibaszott ronda hálózsákot? Ahogy a paramétereidet ismerem, még te is beleférsz. Az én gyerekeim sosem hordták, de valamiért nem volt szívem megszabadulni tőlük, mert olyan nagyon praktikusnak tűntek, de mindig síkideg leszek, ha rájuk nézek, mert csak foglalják a helyet. Tényleg rondák és régiek,viszont nagyok és nem nagyon vastagok,az egyiknek azt hiszem rossz a zipzárja (nem csinálom meg!). Azt hiszem a facebook-on van egy címed, oda elküldhetem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az új kategória - "kibaszott ronda és régi" - nagyon csábító, köszi :) A cím jó, de küldheted a bátyáddal is (csak ha nem üt meg...) úgyis terveztem h benézek a Céghez mostanában.

      Törlés
  7. Bocs, jó a zipzár, csak fordítva próbáltam felhúzni:)

    VálaszTörlés
  8. Szia, az Aldiban szoktak lenni nagyobbak is késő ősszel (tavaly sikerült beszerezni egy 110-est, jól bírja a strapát).

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.