"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. szeptember 30., vasárnap

Naugye!

Nagyszerű érzés a számomra, hogy másokat is foglalkoztatnak az olyan, hatalmas horderejű kérdések, mint például a guriga-probléma.
Még az sem keserít el, hogy mások alá is tudják támasztani az igazukat.
(Ismét szólok, hogy a linkek figyelmen kívül hagyása káros a megértésre.)

10 megjegyzés:

  1. Mar megint igazunk van.
    Mar amikor beleptem, akkor is igazam volt. Mikor elkezdtem olvasni, akkor is igazam volt. Hat nem? De! :)))

    Amugy mindig is tudtam, hogy ez a helyes, de most megmutatom a ferjemnek is a linket, hogy tudomanyosan is ala legyen tamasztva. Az igazam. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ez jó... Mondjuk, nem is láttam még olyat, hogy belül legyen.
    Milyen jó, hogy nálunk a vécé feletti polcon sorakozik a papír. :-)

    VálaszTörlés
  3. Akkor még nem is beszéltünk a másik nagy kérdésről: Bal kézre essen a papír, vagy jobb kézre?
    A guriga probléma nálam: B; és bal!

    VálaszTörlés
  4. Na ez a levezetés jól esett a lelkemnek, tovább is osztottam... :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÉS nekem is bal kéz felől kényelmesebb a papír... :D A legrosszabb, ha a wc tartályon van, mert akkor meg forgolódni kell, brrr.

      Törlés
  5. ajánlom figyelmedbe ezt a fantasztikus gyűjteményt:
    http://infographics.blog.hu/2012/09/27/furdoszobai_tenyek_es_statisztikak

    VálaszTörlés
  6. Nálunk álló tartó van. Azzal mi legyen?

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.