"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. október 30., kedd

Börleszk

/Rájöttem, hogy a ma este történéseit börleszkesen felgyorsítva nézni sokkal viccesebb lett volna. Vagy, ha mással történik./
Asztalos megérkezik a félkész bútorelemekkel. Behordja a cuccokat a lépcsőházba.
Anyus kipakol az átalakítandó szekrényekből, félretolja a kanapét.
Asztalos behozza a szerszámosládáit és az egyes számú bútorelemet a nappaliba, közben többször csaknem átesik a szőnyegen birkózó gyerekeken, akik közül az egyik 15 éves.
Anyus átzavarja a gyerekcsordát egy másik szobába.
Asztalos megpróbálja a helyére tenni az egyes számú bútorelemet. Nem fér be.
Asztalos telefonon veszekszik a munkatársával az elszabott bútorelem miatt.
Asztalos behozza a kettes számú bútorelemet a nappaliba, közben szabadkozik.
Anyus mosolyogva legyint, sebaj.
Asztalos megpróbálja a helyére tenni a kettes számú bútorelemet. Nem fér be.
Asztalos telefonon veszekszik a munkatársával az elszabott bútorelem miatt, majd szabadkozik, Anyus mosolyogva legyint, sebaj.
Asztalos kihordja a bútorelemeket és szerszámokat.
Anyus visszapakol a szekrényekbe, helyére tolja a kanapét.
Asztalos távozik.
Következő jelenet a jövő héten.

14 megjegyzés:

  1. A 17 éves miért nem birkozott?

    VálaszTörlés
  2. siman agylobot kaptam volna dejo,hogy van humorod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg viccesebb volt, mint amennyire bosszantó. Asztalost sokkal jobban sajnáltam mint magamat :)

      Törlés
  3. Ez nagyon jó , főleg hogy mással történt meg.
    Nálunk én vagyok az asztalos, és mivel nem a szakmám, jogom van el**ni (mérni), a dolgokat, így az el**(mért)elemekkel tele a garázs :)

    VálaszTörlés
  4. pár éve "figyelem" már az asztalosokat.(egy ideig dolgoztam az épitőiparban is)...de olyanra, hogy ne kellett volna vissszavinni valamelyiknek is az előreszabott elemekből tényleg nem emlékszem.

    otthon? otthon hasonló ("majd én megcsinálom" státuszban vagyok mint jazoli... ugy hogy én is el szoktam szabni az elemket...de mivel nincs garázsom ahol a selejtet tárolnán, kénytelen voltam mesteri szintre fejleszteni az elszabott, de mégis valahogy beépitett elemek hibáinak álcázását.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...ebből adódóan otthonomnak sajátos hangulatú, megismételhetetlen és kétségkivül egyedi jelleget tudtam biztositani.

      Törlés
    2. :D Igen, eddig nálunk is így volt, de most azt gondoltuk, befektetünk némi pénzt h végre egy szakember rendbe hozza az egészet...

      Törlés
    3. A tapasztalatokat nem adják olcsón :)

      Törlés
  5. Legközelebb ne zavard ki a gyerekeket a szobából, megérdemli a faszi (meg a kolléga), hogy jól összerugdossák!:)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.