"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. október 8., hétfő

Hát így

Ha esetleg nem értettem volna, hogyan képesek egyesek fiúnak nézni a Dedet...

Apus: Na, lekisfiúztam ott azt a gyereket, és szólt az anyukája, hogy lány.
Anyus: De hát rózsaszínű, szívecskés pólóban van! Még a cipője is rózsaszínű!!
Apus: Azt nem figyeltem.
Anyus: És az arca is lányos.
Apus: Szerintem csúnya.
Anyus: Megkérdezhetted volna a nevét az anyukától. Abból kiderül.
Apus: De nem akartam barátkozni.

14 megjegyzés:

  1. És most már érted? Mert én nem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D

      A mai világban csak a közepesen naívak hiszik azt, hogy egy gyerek nevéből a nemére is mindig lehet következtetni.

      Törlés
    2. Azért csökkenti a hibaszázalékot.

      Törlés
  2. A gyerek neve? Megis... FELHO es BOLDOgSAG milyen nemu?! Most hallottam a jatszoteren...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      A Felhő tök jó név. Egy lónak.

      Törlés
    2. Tényleg, mit csináltál te egy játszótéren??

      Törlés
    3. Ööö... ha inkább az előző poszt témájába vág, megírhatod ott is :D

      Törlés
  3. épp ma "hallottam":

    - Szörnyen néznek ki ezek a mai fiatalok...nézze például azt a lányt!
    - Aha. Ő a fiam.
    - ÖÖÖÖÖ...bocsásson meg hölgyem...ha tudtam volna hogy Ön a gyermek mamája...
    - Nem tesz semmit, egyébként meg én a gyermek papája vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Pedig már nem is divat a hosszú haj a fiúknál... vagy igen?
      Egyébként egy "lelányozott" kisfiú anyukája nem szokott megsértődni, mert bizonyos életkor alatt az azt jelenti h szép angyalarcú a gyerek :)

      Törlés
    2. ...a fiam is végigpuffogta az egész óvodáskorát e miatt.("...nem vagyok lány! ez a néni nagyon buta")
      de most már nincs ilyen gondja: - rég oda már az "angyalarca"...és jócskán felül múlt a szőr terén is

      Törlés
    3. Ez a változás elég ijesztő vagy legalább is megdöbbentő tud lenni egy szülőnek :)

      Törlés
  4. Na most képzeld el, van egy a Deddel közel azonos korú lányom, aki kopasz és egy fiúunokatesótól örökli minden ruháját! Még az Apusnál jobb megfigyelők is lekisfiúzzák.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.