"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. október 25., csütörtök

Hátha

A fogyasztó csodaszerek vásárlói bizonyára ugyanazok, akik az ezotv "megbízható" jósainak, tisztánlátóinak, orákulumainak segítségét is igénybe veszik alkalomadtán... A ma reggeli különösen ostoba reklámlevél miatt ("vékony és szálkás testre tehetsz szert pár napon belül, megkötések és diéták nélkül") beleolvastam egy fórumba, ahol valaki azt mesélte, hogy korábban ettől a cégtől már vett egy készítményt, de az nem használt, ezért visszaküldte, és ha visszakapja a pénzt, befekteti ebbe a szerbe.

15 megjegyzés:

  1. Rosszul olvasható a háttered előtti betű. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor melyik. Ha azt írtam volna, h rosszul olvasható a háttered, akkor azt válaszolod, h nem azt kell olvasni.

      Törlés
    2. :) A "rosszul olvasható a blogod" hogy tetszik? :)
      Egyébként hetek óta ez a hátterem... és lehet görgetni a betűket :D
      Gondolom ez képernyő- és szemfüggő is, pl. ezen a képernyőn ezzel a szemmel tök jól olvasható :)
      De szívesen lecserélem a hátteret, ez az egyik kedvenc hobbim.

      Törlés
    3. :) Ez nem jutott eszembe. Ha ez van hetek óta mást biztosan nem zavar, én meg majd olvaslak readerből. :)

      Törlés
    4. Ugyan már, mindent az Olvasókért...

      Törlés
    5. Köszönöm! Így el tudom görgetni a vízfolyamot. :)

      Vajon mindenki másnak jobb a szeme, vagy mindenki más inkább hallgat?

      Törlés
    6. Sztem már megszokták h tökmindegy mit írnak, havonta kétszer úgyis megváltoztatom :) szóval inkább kivárják, hátha a következő jobb lesz.

      Törlés
  2. Nalam pl. Anyus hatterei a PC-n olvashatok, de pl. okos telefonon nem. Foleg az a zoldes-sargas volt nehez :)
    Ezt a vizeset meg nem neztem okostelefonon.
    Tehat valoban eszközfüggö.

    VálaszTörlés
  3. Számomra az, hogy telefonon nem olvashatóak a hátterek az olyan evidens, mint télen a hideg. :)

    Pedig nagyon remek monitorom van, dáll, ahogy a székelyek ejtik.

    VálaszTörlés
  4. Na, a végén mégis leírtam, hogy nem olvasható a háttér.

    VálaszTörlés
  5. Örülök h most már tetszik a háttér :) lehet h pár napig így hagyom :D
    A jósokat nem nézte meg senki??? Pedig érdemes. Itt van például ő http://hu.ezo.tv/jos/angyalszem aki atlantiszi fényjáró, teomágus és orákulum. Vagy ő http://hu.ezo.tv/jos/christian-panthera aki segédeszköz nélkül létesít kapcsolatot az Egyetemes Elmével, esetleg ő http://hu.ezo.tv/jos/klari tisztánhalló, ami nyilván előnyös a telefonos jóslásnál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer bekapcsoltam a tv-t (még az olimpia ideje alatt) és vmi pénzenergiát küldtek a tvnézőknek, annyira lenyűgözött, de elég volt.

      Pedig Béla nagyon sokat röhögött azon, hogy állok megkövülten a verandán. Pedig akkor már több perce néztem. :)

      Törlés
    2. Lászik milyen rutinos vagyok, bennem sosem merül fel, h tv nézéshez le lehet ülni. :)

      Törlés
    3. Mi is többször leragadtunk már előtte. Az egyik legjobb műsor a tévében.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.