"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. október 26., péntek

Hello

A tegnapról azért annyit elmesélek, hogy nagyon ganyé idő volt, de mindenképpen szerettem volna tovább olvasni a Trónok harcát, úgyhogy elindultam bicajjal a legközelebbi könyvesboltba, ami kétvárosra innen található, egy ujjatlan pólóban és egy vékony pulcsiban, és már tíz perc után sejtettem, hogy ez rossz ötlet volt, de gondoltam hamar odaérek, hát nem értem oda hamar, és konkrétan szétfagytam, aztán végre a kezemben volt a második kötet, de ez a csodálatos érzés nem tartott sokáig, mert a kasszánál a mocsok gép azt mondta, hogy nincs elég fedezet a kártyámon, amitől nem kicsit lettem szomorú, és a láthatóan évek óta lelkileg nonstop menstruáló pénztárosnő még feddőleg utánam szólt, hogyaszongya "köszönömhogy visszavihetema könyvetahelyére", amitől szívesen pofántosztam volna, de csak 46 kiló szelíd vagyok, pedig tudtam, hogy még haza is kell mennem, és nem fogok kevésbé fázni, mint odafelé.

5 megjegyzés:

  1. Megjegyzem a könyv helye a pénztártól mintegy másfél méterre volt. És nem taplóságból nem tettem vissza, csak éppen az önsajnálattal voltam elfoglalva.

    VálaszTörlés
  2. nincs szerencséd ezekkel az eladókkal. higgadt maradtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát fenyegetően megfordultam és kimérten közöltem vele h "azt hittem a munkanapjába belefér h nyolc óra seggvakargatás közben egyszer sétál három lépést egy harmincdekás könyvvel". A felületes szemlélő talán úgy látta h bűnbánóan elnézést rebegek.

      Törlés
  3. Szerintem 80 kilós macskát kellene cipelned a hónod alatt, akkor nem mernének veled kekeckedni... Mutogasd Gyilkosnak azt a szép vészbukkos képet, hátha összekapja magát:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Majd ha már eunuch lesz, könnyebben hízik :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.