"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. október 9., kedd

Miért jó félévente járni kozmetikushoz?

Kiszámítható a társalgás.
Ennek főbb pontjai minden egyes esetben:
  • voltál már nálam?
  • teljesen elvesztette a formáját a szemöldököd!
  • itt laktok a közelben?
  • hány gyereked van? mennyi??
  • hát hány éves vagy???

8 megjegyzés:

  1. ja, en is pont tegnap voltam, es atestem ugyanezen kerdeseken!! :)
    Kiveve: "Milyen szep vonalu a szemöldököd! Magadnak szeded?"

    Bibibiiiiiiiii¨! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Akkor nem csak az enyém ilyen feledékeny?

      Törlés
  2. neeem, en tenyleg eloszor voltam nala! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, nekem ugyanaz a nő teszi fel mindig ezeket a kérdéseket, és pont annyira elcsodálkozik mint első alkalommal :)

      Törlés
  3. na ja, naluk ez szakmai artalom :)

    VálaszTörlés
  4. Na ezért nem járok kozmetikushoz :P

    VálaszTörlés
  5. Bakker.... engem is mindig a szemöldökömmel csesztet...
    a ráncaim és májfoltjaim már érdektelenek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez nálam mondjuk nem véletlen, hiszen amiatt megyek :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.