"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. november 7., szerda

Háttér

Az új (és nyugalom: szokás szerint csak átmeneti!) hátterem hátteréről már tettem említést. Tudom, hogy sötét és nyomasztó, valamint hogy nehezen olvasható előtte a szöveg, de mostanában úgysem fogok sokat írni, éppen beleszerelmesedtem a mesébe, és rettentően élvezem ezt az elvarázsolt állapotot. De ne féljetek, nem nyitok Trónok harca rajongói oldalt.

8 megjegyzés:

  1. Ja, ha valaki esetleg nem ismerné, a háttérképen a Fal látható :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://data.hu/get/3295564/Tronok_harca_-_Tuz_es_Jeg_dala_I..pdf

      Törlés
  2. Szerintem nem rossz. Legalábbis olvasható telefonon is.
    Boldog elvarázsolódást!

    VálaszTörlés
  3. Én meg mindig azt hiszem, rossz helyen járok :)

    VálaszTörlés
  4. De nyissál. Küldöm hozzád Bendőt, itthon már faszkivan a trónok harcával. Egyfolytában itt ül nálunk féltucat lábszagú, éhező kamaszfiú és trónok harcát játszanak. Ennél csak az a borzasztóbb, ha nem ülnek itt, mert akkor Bendő minket nyúz, hogy trónokharcázzunk vele. A könyvben ő is a második résznél tart, egy délutánt végig őrjöngött, mert valaki meghalt, akinek nem kellett volna. Elküldeném hozzád, ventilláljatok együtt, s ha már ott van, elvihetnéd a csúszdaparkba is, azzal is faszkivan.
    Én a zöldkerítéses háttérképet szerettem legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp hiányom van lábszagú, éhező kamaszfiakból, de az olvasás és rajongás nálam magányos tevékenység... viszont készülj föl, a harmadik részben még több olyan meg fog halni, akinek nem kellene, szóval borítékolható az őrjöngés. És sztem kezdd el olvasni, hátha jobban fog tetszeni mint a csúszdapark :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.