"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. november 26., hétfő

Kötelet a kőműveseknek!

Természetesen elítélem a nőkkel szembeni agressziót (és a férfiakkal szembenit, meg a gyerekekkel szembenit, meg az idősekkel szembenit, meg a postásokkal szembenit, sőt még a békávé-ellenőrökkel szembenit is, a nyulakkal szembeniről nem is beszélve - szegény, szegény Tivadar!), de mit érdemel az az aktivista hölgy, aki képes a híradó kamerája előtt szigorúan kijelenteni, hogy a nem-fizikai erőszak része, amikor utánafütyülnek az utcán???

18 megjegyzés:

  1. Azt, hogy sosetöbbet ne fütyüljenek utána. Majd akkor fog csak igazán kétségbeesni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ránézésre pont ez a helyzet.

      Törlés
    2. És ezért akarja, h más után se fütyüljenek? :D Kapja be, irigy disznó.

      Törlés
  2. Szeretem, ha utánam fütyülnek, s azt is mikor szavakkal kifejezik. Mert az annyit tesz, valamennyire még jó nő vagyok... vagy látnak bennem fantáziát, ha csak övön alulit is... :-)

    VálaszTörlés
  3. Én azért vitatkoznék egy kicsit. Azt gondolom, hogy elismerő pillantások, kultúrált módon megfogalmazott bókok, megfelelő hangnemben, talán még a fütyülés is beleférhet, de nemi aktusra való felhívás, testi illetve beszéd által kifejezve, már nem. (Lehet, hogy egy kicsit túlérzékeny vagyok.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát elég abszurdnak tűnne, ha az állványon lógó kőművesek rózsával a kezükben válogatott bókokat dobálnának felénk. :-)

      Engem nem zavar, maximum annyira, hogy kiszalad belőlem egy "bunkó"... de valahol belül mégis csak jól esik az, ha gerjednek rám. Szerintem magához sem őszinte az, akinek ez ellenére van (stílust leszámítva)... Ilyen unintelligens köcsögök mindig lesznek. Engem jobban zavarna, ha azt kiabálnák felém: húzz innen szottyadt vénasszony, avagy világ rút banyája...

      Törlés
    2. Hát ugye, kitől milyen bók telik :)
      De azért sztem nem kicsi különbség van egy bunkó és egy részeges feleségverő között.

      Törlés
    3. És a nem-fizikai erőszak sokkal inkább a lelki terror, mint egy köcsög beszólás.

      Törlés
    4. kulturalt rovid u

      Törlés
    5. Miért ne dobálhatnának válogatott bókokat, rózsa nélkül, azért mert a "bunkót" már "megszoktuk"?
      Az nem zavar, ha tetszem valakinek, de ha ezt csak alpári stílusban tudja közvetíteni, akkor tartsa meg magának. Ezzel nem azt mondom, hogy szavaljon Shakespearet, de talán egyfajta tisztelet nem csak velem, de önmagával szemben is ha nem közönséges az illető.

      Persze, hogy van különbség a kettő között. De vajon az nem minősít minket is, ha előbbit elfogadjuk, a másikat elítéljük?

      Én azért megkockáztatnám, hogy ha nem is veszem nem-fizikai nemi erőszaknak a dolgot, de zaklatásnak igen. Persze, ez elég kényes határ, terület, mert kinek mi, ugye?

      De, mondom, lehet, hogy én vagyok túl érzékeny.

      Törlés
    6. Szerintem a fütyülés még nem alpári, bár tény, hogy lealacsonyító. Viszont tudnak ennél sokkal alpáribbak is lenni.

      Törlés
    7. Most látom, hogy te is azt írtad, hogy az még beleférhet.

      Törlés
  4. es anyusnak igaza van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy egyetéértesz Anyussal, kedves Névtelen.
      Szerintem is igaza van, ahogy Chansonnak, meg neked, meg mindenki másnak is.

      Törlés
  5. Örülök ha valaki egyetért, meg akkor is, ha nem, a lényeg h értsen :)
    Az ilyen nyilatkozókról pedig nehezen tudom eldönteni h vajon tényleg azt szeretnék, ha csak mint intellektuális lényre tekintenének rájuk?

    VálaszTörlés
  6. Na ez most egy elég szar mondat volt, talán mert igyekeztem kulturáltan fogalmazni :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.