"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. november 27., kedd

Martin, te köcsög!

Tegnap este kiolvastam az ötödik részt.
Az élet szürke, sivár és céltalan lett.
Fogalmam sincs, mit fogok csinálni az elkövetkező években, mivel tudom kitölteni ezt a hatalmas űrt.
Felkelni sem volt ma kedvem.

Nem vigasztal, hogy rajongók milliói érzik hasonlóképpen magukat.

24 megjegyzés:

  1. Szegény Martin, ha 20 részt írt volna, azzal sem tudnád magad lefoglalni életed végéig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az a baj h vége. Az a baj h NINCS VÉGE :(

      Törlés
    2. Az tényleg rettenetes lehet.

      (napi jótanács: sose kezdj el olyan könyvet aminek nincs vége.)

      Törlés
  2. Nézd a jó oldalát, van időd szuper blogbejegyzéseket gyártani :)

    VálaszTörlés
  3. Remélem legalább az új háttérrel elégedettek vagytok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi elégedettek vagyunk a világgal. :) A háttereddel is.

      Törlés
  4. Nekem ez jobban tetszik, mint az előző.

    Nevesítenéd a könyvet (légy olyan kedves), mert biza gőzöm sincs mi az, ami után "sivárnak" érzed az életed... (olvashatnálak gyakrabban is -tudom!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Csak azért nem nevesítettem, nehogy unalmas legyen h folyton emlegetem :)
      http://anyusblog.blogspot.hu/2012/11/hatter.html

      Törlés
    2. Upsz! Pedig ezt olvastam (már nem a könyvet, a bejegyzést)
      Köszönöm, innentől igyekszem 'éberebben' figyelni.

      Törlés
    3. :) Mondjuk elég sok könyvnek van ötödik része, szóval olvashattam volna már mást is azóta :)

      Törlés
    4. De igen, Trónok harca, pontosabban A tűz és jég dala ciklus.
      Sajnos gyakran hiszem azt h ha én tudom h miről beszélek, akkor mások is tudják :D
      Szóval igen, függő lettem, és ez borzasztó, mert a hétkötetesre tervezett történetből eddig öt rész készült el, és a negyedik és ötödik között öt év telt el, és az ötödik 2011-ben jelent meg...

      Törlés
    5. A türelem szép erény...
      : D

      Törlés
    6. Nagyon remélem h valaki elolvassa közületek h aztán én is kárörvendhessek :D

      Törlés
    7. Sajnos nem szoktam olyan könyveket elkezdeni olvasni amiknek nincs meg a vége.

      Törlés
    8. 'Sajnos' -nélkül, de ugyanezt mondanám.

      Törlés
    9. Pedig mindennek ellenére érdemes.

      Törlés
  5. Valahogy csak kihúzzuk. Inkább azért drukkolj, hogy meg ne haljon közben a szerző. Robert Jordannak sem fogok megbocsátani soha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem elég egészségesnek néz ki :)
      Azt kellene vele csinálni, mint a Tortúrában. Bezárni valahová amíg be nem fejezi. Biztos nem tökölne vele ennyit :(

      Törlés
    2. Szóval ne kezdjek bele Az Idő Kerekébe? :(

      Törlés
    3. Ja és még attól rettegek, mi van, ha három-négy év múlva megjelenik a folytatás, és MÁR NEM FOG ÉRDEKELNI??? :(

      Törlés
    4. Az Idő Kerekét valahogy befejezték aztán, azt hiszem (vagy legalábbis folytatták), de annyira megdühödtem, hogy azt már el sem olvastam.
      Ez az elzárás nem rossz ötlet. Írjunk neki fenyegető levelet?

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.