"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. november 5., hétfő

Online identitás

Gondoltam most, hogy a második kötet vége felé járok, kiderítem, él-e még az ötödik részben a kedvenc szereplőm, mert nem bírom ezeket az izgalmakat további háromezer oldalon keresztül, és egyrészt nagyon megörültem, hogy él, másrészt szánakozva láttam, hogy a kommentelők képesek egy fantasyról szóló cikk kapcsán is személyeskedő politikai (!) vitát folytatni.

13 megjegyzés:

  1. Ne mondd, hogy meglepődtél. :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan lett itt a hátér, mint abban a bizonyos vadnyugati filmben, amiben egy híres blokkertársnunk is szerepelt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A Kínai cowboy címűben?

      Törlés
    2. Nem vettem eddig észre, hogy kínai.

      Elvileg minden ötödik ember az. De akkor ki a 4.?

      Törlés
    3. Ember?
      Úgy értem talán minden negyedik ember ember?

      Törlés
    4. Az egy jó arány lenne, de nem teljesen erre ondoltam. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. De nagyon ijesztő a háttérképed.

      Törlés
    2. Az a célja. Mármint a könyvben :)

      Törlés
    3. Azt hittem a könyvekben a szavaknak van céljuk. Leszámítva természetesen Bartos Erikát.

      Törlés
    4. :) Jobb is könyvben mint filmen.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.