"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. november 21., szerda

Tivadar és a gyász öt fázisa

  1. Tagadás - "Biztos csak elszaladt, és ott lapul valahol a kertben."
  2. Düh - "Megmérgezem a rohadékot, aki kinyúvasztotta."
  3. Alkudozás - "Lehet, hogy a szomszédban bújt el, körülnézek még egyszer."
  4. Depresszió - "Szegény Tivadar. És mi lesz most a pici pórázával?"
  5. Belenyugvás - "Jó az a póráz a csincsillákra is."

22 megjegyzés:

  1. Szegény-szegény Tivadar... :(

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. :) Embert nehéz lenne megmérgezni :)

      Törlés
    2. megmérgezték??! basszus, ezt hogy hogy nem olvastam? a kommentekben írtad. köcsögök. így még jobban sajnálom.

      Törlés
    3. Nem, nem, nem! :) Én akartam megmérgezni azt, ami elvitte. Mert már hetek óta jár ide valami, csak nem gondoltam h bánthatja Tivadart.

      Törlés
  3. ez olyan szomorú és véres történet..:(
    azóta nem is tudok annyira haragudni nyunyeszre..
    kicsi Tivadar:(
    a pici póráznál már végem volt..

    VálaszTörlés
  4. akkor inkább a kis Kajla történeteit szeretném, azok legalább vidámabbak és tanulságosabbak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem ez elég tanulságos volt, pl. odakint nem a hideg az, ami veszélyt jelent a nyúlra. Vagy h ne fenyegetőzzünk mérgezéssel ha csak granulált patkányméreg és ragacsos légyfogó van otthon.

      Törlés
    2. Légyfogó :D. Igazán kipróbálhattad volna.

      Törlés
    3. Tegnap már gondoltam rá h veszek ragasztós egércsapdát, ami különösen gonosz bosszú lenne.

      Törlés
    4. Magaddal szemben is, mert mit kezdenél egy beragadt állattal?

      Törlés
    5. Kiröhögném. Mint a Gonosz Hókuszpók.

      Törlés
    6. Jó, jó, de utána? Etetnéd, hogy mindennap kiröhöghesd? :)

      Törlés
    7. Gondolom el tudna menni ragasztóstul.

      Törlés
    8. ...egy egér ő'te vót meg szeginyemet?

      Törlés
    9. :D Gondolom bármilyen más állatra is ráragad :)

      Törlés
    10. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=434830583229530&set=a.325902947455628.74499.325901057455817&type=1&theater

      Törlés
  5. Gratulálok Anyus, ez korrekt, gyors gyászmunka volt! Azt hiszem, kinyomtatom ezt a bejegyzésedet és kiragasztom esettanulmányként a munkahelyi team-szobánk falára. Csak hogy én is fitogtassam szaktudásomat a sok túlképzett pszichológus kolléga előtt, Esetleg behazudom, hogy az én kliensem voltál, s kurva sok pénzt fizettél nekem a nyúl-elengedéses folyamatért, meg fogja enni őket a fene...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      A bosszú gondolata azért még visszatér néha. Szakemberként tudnál ezen segíteni? (Pl. nem ismersz valami folyadék- vagy por állagú mérget?)

      Törlés
  6. Nem keresztényiek ezek a gondolatok, én például a gyerekeimmel nevelem együtt azt a kutyát, amelyik a nyulunk fejét leharapta. Ha te még nem állsz a lelki nagyság ilyen magas fokán, projektálj: verd agyon husánggal a baszatlan könyvesbolti pénztárosnőt, vagy a töketlen szerelőt. Garantáltan jobban fogod magad érezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ettől keresztényibb gondolataim lesznek?

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.