"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. november 27., kedd

Végestelen

Ha motyi rám hivatkozott, akkor én meg most rá, hogy bezáruljon a kör.
Először is: szerintem A tűz és jég dala izgalmas, fordulatos, letehetetlen, remekül szerkesztett sorozat. Szerethető, hús-vér szereplőkkel. Rengeteggel. És humorral. A meséje ezer szálból, érezhetően biztos kézzel szőtt pókháló.
Ilyenek a nagyon jó könyvek. Beszippantják, megrágják és kiköpik az embert, aztán lehet ácsorogni vacogva...
Ti melyik könyvvel jártatok így legutóbb?

9 megjegyzés:

  1. Nem most mondtad, hogy a körök nem árulnak be? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Úgy látszik vannak olyanok amik igen.
      Bár lehet h ez inkább csigavonal.

      Törlés
    2. Viszont én lusta voltam linkelni - úgyis mindenki idetalál onnan / eleve innen jön, de hogy szép legyen a spirál erőt vettem magamon. (értsd: szégyelltem magamat)

      Törlés
    3. :D Észre sem vettem h nincs link.

      Törlés
  2. Legutóbb Makkainak a Szép kísértet / Mi Ernyeiek volt ilyen. Direkt írtam fordítva, mert véletlenül én is így olvastam (hiányzott a tudományos megközelítés) ami egyáltalán nem volt jó ötlet.

    Volt ilyen több is, de sajnos csak az utolsót kérdezted. :D

    VálaszTörlés
  3. Ez jó kérdés! :) Karen Blixen: Babette lakomája - szinte minden mondata továbbgondolható. Ráadásként ugyan nem könyv, de nagy hatással van rám: Lelenc Kutyamentő Egyesület oldala, a fórumon nyomon követhető a befogadott állatok sorsa - pozitív és negatív értelemben szívbemarkoló olvasmány, nevetés és sírás, katarzis és horror = szociológiai keresztmetszet.
    Luca, zugolvasó

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.