"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. december 26., szerda

Azok a sötét hatvanas évek

/Stephen King kapcsán/
Nagyfiú: Persze ha mindig csak itthon lennék, mint te, akkor én is el tudnék olvasni ilyen hosszú könyveket.
Anyus: Képzeld, én gimnazista koromban olvastam a legtöbbet életemben.
Nagyfiú: Jó, hát a HATVANAS ÉVEKBEN még nem kellett ennyit tanulni.

9 megjegyzés:

  1. Nem a hatvanas években érettségiztem :)

    VálaszTörlés
  2. ezt kár volt elárulni, simán dicsekedhettél volna azzal, hogy 60 évesen szülted a kicsit és amúgy is milyen jól tartod magad :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igaz.
      Nekik meg oly mindegy h hatvanas vagy nyolcvanas évek, ugyanúgy a nagyon távoli idők homályába vész.

      Törlés
  3. Hát a hatvanas évek egy dolog... nálunk is ilyesmire hivatkoznak, de ahogy én tapasztalom, bár a tananyaguk több, a követelmény a béka feneke alatt van. Mi jóval több időt fordítottunk a tanulásra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam őket meggyőzni h mi is tanultunk biokémiát, meg genetikát, meg belső elválasztású mirigyeket, és nem ragadtunk le a gyökér-szár-levél, fej-tor-potroh meghatározásánál.

      Törlés
  4. Ó, a drága jó 60-as évek, mennyit, de mennyit olvastam!!!
    Mintha aludtam is volna, nem úgy, mint most: se alvás, se olvasás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Valamivel több mint egy hónapot töltöttem a hatvanas években. Akkor épp hideg volt.

      Törlés
  5. Biztos matekból a legerősebb. Egyébként meg "rohan az idő", ha még emlékszel rá...

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.