"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. december 18., kedd

Lóf...

A Ded karácsonyi hintalova is lapraszerelten érkezett.
Szerencsére három órát aludt délután a gyerek, így épp volt időm összerakni.
Nem találtam útmutató leírást, ejnye ezek a kínaiak, gondoltam.
Az állat fülén - aminek megnyomásával nyerítésre és patadobogásra utaló zajokat lehet majd előhívni - egy zacskó lógott, azt hittem a nyerítőszerkezet az, amit bele kell építeni, úgyhogy a végére hagytam.
Rögzítettem a fogantyút, összeszereltem a talpat, és rácsavaroztam a dögöt.
Aztán leszedtem a zacskót a ló füléről. Az útmutató volt benne.

4 megjegyzés:

  1. Látod, útmutató nélkül is megy ez neked mint a karikacsapás :)

    VálaszTörlés
  2. de minek is neked az útmutató, csak zavarna a kreativitásban

    VálaszTörlés
  3. Azt gondolhatná az ember, h három fadarabot nem túl nehéz összecsavarozni.
    De igen, ha kínaiak fúrták a lyukakat.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.