"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. december 19., szerda

Hát ennyi.

Lehet, hogy már csak egy nap van a világvégéig, és nekem még mindig nem jutott eszembe semmi érdekes.
Esetleg annyit tudnék hozzátenni az emberiség szellemi hagyatékához, hogy kitaláltam egy új szempontot az optimista-pesszimista, félig teli - félig üres mintájára. Tehát ki hogyan látja: a macskák szájának popsiszaga van, vagy a popsijuknak szájszaga? (Az ok nem kérdéses.)
Illusztrációként pedig még néhány összehasonlító kép:

7 megjegyzés:

  1. a cicáknak egységes szaguk van mindenhol, mert naponta többször végignyalják magukat. viszont a vizes macskánál büdösebb nincs is:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem igazán alaposan és gyakran csak egyetlen helyen nyalják magukat.
      És a vizes macskánál sokkal büdösebb a vizes békávéutas.

      Törlés
    2. szerencsére nagyon ritkán békávézom....

      Törlés
  2. Jesszus! En meg pont ma vettem meg egy vastag könyvet...... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy néz ki, lesz időd elolvasni.
      Legalább is a 02.12.21. 12:21 már elmúlt...

      Törlés
  3. Ezen a kérdésen én is sokat gondolkodom. Gyerek viszonylatban. Az ok itt sem kérdéses (se fogat, se feneket mosni nem szeretnek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ugye mondtam már h nagyon hülye vagy? :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.