"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. december 12., szerda

Hogyan tosszuk el az időnket az interneten

Elolvasunk egy hirdetést - "eredeti madagaszkári vaníliarúd".
A reklámszövegben van néhány érdekesség a vaníliáról, de vajon helytállóak-e? Utánanézünk a wikipédián.
Mivel a netlexikon ebben a kérdésben elég szűkszavú, tovább keressük a történelmi tényeket.
És még tovább.
És még.
És még.
Remélem ti is végigolvastátok mindet.

23 megjegyzés:

  1. Nem. A vaníliarúdról nálunk Béla olvas.

    VálaszTörlés
  2. Jó lenne most egy kis vaníliaillatú levegőt szippantani. Ott, helyben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem mertem elindulni boltba. Jeges szél süvít :(
      Tudom, tél van.

      Törlés
  3. Ez a ló sárgaságban szenved? Reggel még szürke volt. Lehet meg kellene nézetni állatorvossal. Esetleg tudok egyet ajánlani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arhcív fotó színhatás. Mielőtt még valaki nehezményezi h nyomasztó a szürke.
      Ááá, a Kedves Olvasónak semmi se jó :)

      Törlés
    2. A szürke sokkal szebb volt. :D De így is nagyon szép, csak féltem, h baja van.

      Törlés
    3. Jaj ne bosszants, így is órákat elb...tam a fotoshoppal és meg sem tudtam csinálni amit szerettem volna :(

      Törlés
    4. Ez sokkal melegebb szín. :)

      Törlés
    5. De azért kicseréltem :D

      Törlés
  4. Még a bejegyzést is csak félig, nemhogy a linkeket :P

    VálaszTörlés
  5. Mostanában annyira mélyen szántó gondolataid vannak, és a világra való nyitottságod is elképesztő méreteket öltött. Hogy ne érezzem magam nagyon szarul melleted a kisebbrendűségű érzéstől, azt hiszem, a kéményen keresztül kell érkezned.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ha megmutatod, hogyan kell.
      És ne becsüld le a madagaszkári vanília jelentőségét.

      Törlés
    2. És csak azért, hogy lásd, nekem is vannak mélyen szántó intellektuális gondolataim: a kukatároló mellett az erényöv is egy olyan kulcsra zárható cucc, ami azért van, hogy ne pakoljanak bele. Vagyis, hogy ne vegyék el mások helyét.

      Törlés
    3. :D :D :D Tényleg. Nem jutott eszembe, mert nálunk csak kukatároló van.

      Törlés
  6. csak az én oldalam maradt ki :)
    http://vaniliavarazs.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam h van köztünk egy szakember is :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.